15 mdr vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Vingummien

Ja så er dagen kommet hvor Emil skal have sin, her 13.30 og er lidt nervøs for om han bliver syg, er jo den man høre mest om syntes jeg. Og Emil er bare så modtagelig så skal nok passe han bliver syg af den

Så er der nogen der siger at har de ikke reageret på de andre gør de heller ikke på den her, men kender nogen hvor det ikke passer, så ja er jo svvært at vide hvad man skal tro.

Og så siger de at det er på 10 dagen der kan komme noget, men nogen har fået det allerede samme dag eller dagen efter de fik den.

Håber bare vi går smerte frit igennem den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Karo

Jeg kan godt følge dig Susanne. Marcus skal have den på fredag og jeg frygter også at lillemand bliver syg. Det er bare så syndt for dem, når de har det skidt og man ikke rigtigt kan gøre noget ved det.

Marcus har de andre gange fået feber, men håber på da dette er en anden vaccine at han slipper.

Held og lykke med et.

Katja

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

Karo skriver:

Jeg kan godt følge dig Susanne. Marcus skal have den på fredag og jeg frygter også at lillemand bliver syg. Det er bare så syndt for dem, når de har det skidt og man ikke rigtigt kan gøre noget ved det.

Marcus har de andre gange fået feber, men håber på da dette er en anden vaccine at han slipper.

Held og lykke med et.

Katja

Jo tak. Og held og lykke på fredag. Og ja det værste er ikke at kunne gøre noget hvis de bliver syge.

Men hvis de ikke får den kan de blive mere syge og det ville jo heller ikke være godt

Anmeld

9. november 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Ja så er dagen kommet hvor Emil skal have sin, her 13.30 og er lidt nervøs for om han bliver syg, er jo den man høre mest om syntes jeg. Og Emil er bare så modtagelig så skal nok passe han bliver syg af den

Så er der nogen der siger at har de ikke reageret på de andre gør de heller ikke på den her, men kender nogen hvor det ikke passer, så ja er jo svvært at vide hvad man skal tro.

Og så siger de at det er på 10 dagen der kan komme noget, men nogen har fået det allerede samme dag eller dagen efter de fik den.

Jeg krydser for at I kommer igennem den uden problemer...

Anmeld

9. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Håber i kommer nemt igennem.
Eml har dælme været syg nok nu så han fortjener altså at springe over denne gang!

Liva fik højere feber for hver gang hun blev vaccineret og ved 15 mdrs. vaccinen kom det allerede samme aften og hun havde det VIRKELIG skidt!

Godt der er længe til hun skal vaccineres igen.

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Håber i kommer nemt igennem.
Eml har dælme været syg nok nu så han fortjener altså at springe over denne gang!

Liva fik højere feber for hver gang hun blev vaccineret og ved 15 mdrs. vaccinen kom det allerede samme aften og hun havde det VIRKELIG skidt!

Godt der er længe til hun skal vaccineres igen.

Samme aften bliver vist nød til at tjekke ham i aften så, for han er allerede kommet i seng fordi han var træt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.