boel test & små snotnæser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Milka

her 4-5 dage efter vi var til rytmik (altså ude blandt andre børn) er begge bøtter forkølede. det har været en hård nat og jeg render rundt og tørrer den ene snotnæse efter den anden. luca var meget varm i nat men jeg kunne ikke tage hendes temperatur fordi barnet nægter at ligge stille. på et tidspunkt hvor hun ligger i forholdsvis ro på maven prøver jeg igen og var meget meget tæt på at stikke termometeret i det forkerte hul 

nå, men på trods af sløjhed gik boel testen fint. lilja måler 72 cm, vejer 8,8kg og har 2 tænder. luca er også 72 cm, vejer 9,2 og har 6 tænder. jeg skal begynde at lege kravleøvelser med lilja for hun prøver slet ikke selv endnu.

jeg har slet ikke fået morgenmad i dag ... det må jeg ud og gøre noget ved NU!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

NaFe

Milka skriver:

her 4-5 dage efter vi var til rytmik (altså ude blandt andre børn) er begge bøtter forkølede. det har været en hård nat og jeg render rundt og tørrer den ene snotnæse efter den anden. luca var meget varm i nat men jeg kunne ikke tage hendes temperatur fordi barnet nægter at ligge stille. på et tidspunkt hvor hun ligger i forholdsvis ro på maven prøver jeg igen og var meget meget tæt på at stikke termometeret i det forkerte hul 

nå, men på trods af sløjhed gik boel testen fint. lilja måler 72 cm, vejer 8,8kg og har 2 tænder. luca er også 72 cm, vejer 9,2 og har 6 tænder. jeg skal begynde at lege kravleøvelser med lilja for hun prøver slet ikke selv endnu.

jeg har slet ikke fået morgenmad i dag ... det må jeg ud og gøre noget ved NU!

Ja først...så man du lige få noget mad, så du kan få noget energi..smiler

Uha det må ikke være sjovt med to snot næser, kan huske feluca var forkølet for noget tid siden, og jeg var ved a blive sindsyg, snot all over the place...

Ihh vor dejligt a boel prøven gik fint.. Og vor vildt a luca har hele 6 tænder, her har feluca stadig kun 3 i undermunden..hmm de andre gider vist ikke op...

Uha der bliver noget a se til når lilja begynder a kravle også og stå som luca... hehe... Ja jeg tænker tit tilbage på en mere stille tid..hehe... men det nu også dejligt a se dem fise rundet..

knus

Anmeld

9. november 2009

anna-jonas

Seje Bøtter................

Du skal lige vide, at det altså er Luca der er foran, og ikke Lilja der er bagefter...............................for hende Luca kravler tidligt for hendes alder.

Knus Mette

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

Tænkt at de er så gamle og store nu, er slet ikke til at forstå syntes jeg.

Snotnæse kender vi alt til herhjemme og kan give urolige lure, men 2 stk med det puha. Men det skal du nok desværre vænne dig til nu de skal til at komme mere ud og møde andre. Bruger du saltvand eller sådan for det kunne da være en ide. Og så siger man at når de er forkølet skal der være koldt hvor de sover for så sover de bedre og kan bedre trække vejret. Sidst Emil var forkølet var der slet ikke tændt varme på hans værelse og han sove mega godt, og så selvfølgelig klædt på til det jo.

Håber snart de er ovenpå igen og at de dog kan ligge stille s du kan måle temp på dem.

Anmeld

9. november 2009

Milka

Feluca09 skriver:

Ja først...så man du lige få noget mad, så du kan få noget energi..smiler

Uha det må ikke være sjovt med to snot næser, kan huske feluca var forkølet for noget tid siden, og jeg var ved a blive sindsyg, snot all over the place...

Ihh vor dejligt a boel prøven gik fint.. Og vor vildt a luca har hele 6 tænder, her har feluca stadig kun 3 i undermunden..hmm de andre gider vist ikke op...

Uha der bliver noget a se til når lilja begynder a kravle også og stå som luca... hehe... Ja jeg tænker tit tilbage på en mere stille tid..hehe... men det nu også dejligt a se dem fise rundet..

knus

haha, så er feluca jo asymmetrisk 

hvor ser hun i øvrigt dejlig ud på billederne!

Anmeld

9. november 2009

oo

æh...tager du temperatur i ásen? for min søster har et termometer til øret (til Carla)...tror jeg nok det er og det skulle være mega nemt. faktisk så nemt, at min mor nu har indført at det er den slags termometre de bruger i hendes institutioner

Anmeld

9. november 2009

Milka

Tjuhl skriver:

æh...tager du temperatur i ásen? for min søster har et termometer til øret (til Carla)...tror jeg nok det er og det skulle være mega nemt. faktisk så nemt, at min mor nu har indført at det er den slags termometre de bruger i hendes institutioner

ja det gør jeg ... eller gjorde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.