Milka skriver:
her 4-5 dage efter vi var til rytmik (altså ude blandt andre børn) er begge bøtter forkølede. det har været en hård nat og jeg render rundt og tørrer den ene snotnæse efter den anden. luca var meget varm i nat men jeg kunne ikke tage hendes temperatur fordi barnet nægter at ligge stille. på et tidspunkt hvor hun ligger i forholdsvis ro på maven prøver jeg igen og var meget meget tæt på at stikke termometeret i det forkerte hul 
nå, men på trods af sløjhed gik boel testen fint. lilja måler 72 cm, vejer 8,8kg og har 2 tænder. luca er også 72 cm, vejer 9,2 og har 6 tænder. jeg skal begynde at lege kravleøvelser med lilja for hun prøver slet ikke selv endnu.
jeg har slet ikke fået morgenmad i dag ... det må jeg ud og gøre noget ved NU!
Ja først...så man du lige få noget mad, så du kan få noget energi..smiler 
Uha det må ikke være sjovt med to snot næser, kan huske feluca var forkølet for noget tid siden, og jeg var ved a blive sindsyg, snot all over the place...
Ihh vor dejligt a boel prøven gik fint.. Og vor vildt a luca har hele 6 tænder, her har feluca stadig kun 3 i undermunden..hmm de andre gider vist ikke op...
Uha der bliver noget a se til når lilja begynder a kravle også og stå som luca... hehe... Ja jeg tænker tit tilbage på en mere stille tid..hehe... men det nu også dejligt a se dem fise rundet..
knus
Anmeld