Hvornår stoppede smerten ved skambenet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.868 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. november 2009

LineD

Hej tøser!

Jeg ville bare lige høre hvornår jeres smerte i skambenet forsvandt igen, jeg har her den sidste uge haft rigtig ondt i skambenet og generelt i skridtet, jeg fik så at vide af lægen i fredags at smerten kom af at han lagde sig helt ned i bækkenet nu, men det gør bare sindsyg ondt, kan slet ikke røre ved det dernede, så ømt er det, og kan knap nok bevæge benene for smerterne, så jeg tænkte på hvornår de smerter forsvinder igen, er det først når man har født, eller skal kroppen bare lige vende sig til det og så stopper det?

Knus Line, med masser af avs idag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Tynen

Da ungen poppede ud og veerne stoppede

Jeg havde selv så hamrende ondt ved skambenet da jeg var gravid. Første gang kunne jeg hverken gå eller sidde til sidst.

Held og lykke med det hele.
Det er altså lidt bittert til sidst!

Anmeld

9. november 2009

LineD

Tynen skriver:

Da ungen poppede ud og veerne stoppede

Jeg havde selv så hamrende ondt ved skambenet da jeg var gravid. Første gang kunne jeg hverken gå eller sidde til sidst.

Held og lykke med det hele.
Det er altså lidt bittert til sidst!

Aaaah øv Tynen! ikke lige DET du skulle sige

Anmeld

9. november 2009

FruPudderkvast

Hej Line,

Jeg har haft de samme smerter som du beskriver i et par uger nu.. Men men men.. Vågnede i går morges og tænkte "Gud, jeg er slet ikke vågnet i nat pga. smerter"  JUHUU!!

Og har faktisk ikke haft vildt ondt siden.. Altså jeg er stadig øm og det tror jeg at jeg vil være resten af graviditeten.. Men de smerter som bare ikke er til at holde ud, er faktisk ikke så slemme mere..

Jeg har hørt at det gør skide ondt når barnet rigtig borer sig ned og ligger sig rigtigt.. Men når han/hun så ligger fast og klar til fødslen, skulle smerterne forsvinde en smule..   Om det er rigtigt, ved jeg så ikke..

Sarah

Anmeld

9. november 2009

LineD

Ja så er der jo ikke meget at gøre Så er der jo pludselig længe til d. 1 december (GYS plus evt 14 dages overtid!)...

Hvad gør i andre for at afhjælpe lidt, kan en varmepude lindre lidt? Eller bider i bare tænderne sammen og tager det i stiv arm?

Vil jo nødig lyde for pylret

Anmeld

9. november 2009

Lise

Vil bare erklære mig enig med de andre - når barnet er født. Her stopper faktisk al smerte, hvorefter 1000000vis af bekymringer begynder i stedet 

Tror bare jeg fandt mig i det. Og sov med pude mellem ben. Og ellers bare prøvede at holde benene rimeligt samlede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.