Nå tøser:0) Kan i ikke lige fortælle mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Valle81

hvem i tror der er morderen i Forbrydelsen 2:0)

Jeg er selv total blank og synes at betjent Strange er for oplagt, det blev jo serveret for en. Tror bestemt han er indblandet, ved noget, har været med dernede eller sådan noget, men der er 3 afsnit endnu, og det er for tidligt at vi kan gætte os til det???

Fortæl mig hvem i tror og hvorfor:0)

Christina, som ikke kan vente til søndag kl 2000

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Findusinde

Valle81 skriver:

Jeg er selv total blank og synes at betjent Strange er for oplagt, det blev jo serveret for en. Tror bestemt han er indblandet, ved noget, har været med dernede eller sådan noget, men der er 3 afsnit endnu, og det er for tidligt at vi kan gætte os til det???

Jeg tror simpelthen heller ikke på at det er Strange.. Det er for oplagt, og hvis de skal følge forbrydelsen 1 bare lidt er der jo for mange afsnit tilbage til at de vil afsløre hvem det er nu...

Men PUHA hvor er den sååååå god den her gang!!!

Forresten er jeg selv også helt blank med hvem der er morderen.. Men tror ham ministeren er indblandet i noget..

Anmeld

9. november 2009

missKat

Valle81 skriver:

Jamen jeg tror at Strange er med i noget...

min grund er at det der oddset, hvor man har kunnet spille på morderen, nu er lukket. Grunden er at en mand ville spille 50 tusind på Strange - og vupti så lukkede de spillet ned... hmmm 

og dette hørte jeg FØR aftenens udsendelse i går...

Men jeg mener jo også der er for mange afsnit igen, til at de afslører noget nu!! Så synes det hele er mærkeligt

Anmeld

9. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er kun nået til afsnit 2... Vi har desværre ikke tid til at se tv om søndagen på det tidspunkt - også fordi Idun sjælendt sover kl 20, men altså - så vi er ikke nået særlig langt. Så jeg har ingen idé, andet end det de skriver i aviserne om at det er Strange. Men jeg syntes det virker underligt, hvis det er ham. MEN - jeg er jo kun nået 2 afsnit, så hvad ved jeg hehe

Anmeld

9. november 2009

Heidi.

Jeg tror ikke at Strange er morderen. Men jeg tror at han er denne såkladte officer ved navn Perk...

Jeg tror at de forskellige i militæret genkender ham, men at de alle sammen dækker over et eller andet....

Men spændende det er det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.