Gør du noget med ventetiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Joanna

Gør du noget for at optimere dine chancer?

Jeg tænker på kost, motion, kosttilskud, zoneterapi eller ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Neki

Vi spiser bare sundt og varieret, tager multivitamin, fiskeolie, zink og så tager jeg folinsyre.

Og så undgår jeg at drikke for meget kaffe...og ryger og drikker selvfølgelig ikke.

Ellers lever vi fuldstændig som vi altid har gjort..sundt uden at overdrive

Anmeld

9. november 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Well, eftersom mine to fine streger forleden var falsk alarm, besluttede jeg mig for at genoptage træning i center. Jeg har taget på det sidste halve år, så nu har jeg da en undskyldning for at komme igang. Jeg har længe udskudt træningen med, at jeg gerne ville gå til polefitness, men at det var for dyrt. Men nu er jeg tilbage på maskinerne i centret, og det er skønt. Så har jeg bare at komme i topform til denne cyklus`baby making

Ser det hele som et tegn på, at jeg lige kan få mit ønske om at være i god form under en graviditet opfyldt. Jeg vil nemlig gerne have de bedste forudsætninger for, at min graviditet/fødsel bliver så god som det er muligt når tid kommer.

Man må jo se det positive i, at de 2 streger lader vente på sig. Selv om det er meget meget hårdt at blive ved med at være positiv.

Anmeld

9. november 2009

Joanna

Neki skriver:

Vi spiser bare sundt og varieret, tager multivitamin, fiskeolie, zink og så tager jeg folinsyre.

Og så undgår jeg at drikke for meget kaffe...og ryger og drikker selvfølgelig ikke.

Ellers lever vi fuldstændig som vi altid har gjort..sundt uden at overdrive

Kaffen er bestemt min største udfordring - rygning og alkohol kan jeg bedre holde mig fra.

Jeg får et glas rødvin nu og da - ikke hver uge, men nok næsten. Men kun eet - og med rødvin er det lidt dobbelt, for der er også undersøgelser, der viser at vinens gavnlige indflydelse på blodomløbet faktisk hjælper på fertiliteten! Jeg ryger en cigaret en gang imellem, og det er dummere endnu, for jeg har ikke været ryger i mange år (siden jeg blev gravid første gang) og jeg kan sagtens undvære det. Men en selskabscigaret nu og da er nu så hyggelig! :idiot-migselv: ... det er måske en gang om ugen, at jeg ryger een - men der kan også gå tre uger uden. Jeg tror sq bare, jeg vil lade være næste gang, det er jo dumt, når jeg ikke behøver den. 

Anmeld

9. november 2009

Joanna

Alexis skriver:

Well, eftersom mine to fine streger forleden var falsk alarm, besluttede jeg mig for at genoptage træning i center. Jeg har taget på det sidste halve år, så nu har jeg da en undskyldning for at komme igang. Jeg har længe udskudt træningen med, at jeg gerne ville gå til polefitness, men at det var for dyrt. Men nu er jeg tilbage på maskinerne i centret, og det er skønt. Så har jeg bare at komme i topform til denne cyklus`baby making

Ser det hele som et tegn på, at jeg lige kan få mit ønske om at være i god form under en graviditet opfyldt. Jeg vil nemlig gerne have de bedste forudsætninger for, at min graviditet/fødsel bliver så god som det er muligt når tid kommer.

Man må jo se det positive i, at de 2 streger lader vente på sig. Selv om det er meget meget hårdt at blive ved med at være positiv.

Æv, jeg er ked af, du fik en falsk alarm - på den anden side, giver det jo vished for, at der i hvert fald er noget der virker!!  

Personligt har jeg ikke super-let ved at blive gravid, men de to gange, det er sket, har jeg været på toppen af min løbeform. God kondition betyder helt sikkert meget for fertiliteten - så jeg løber mig til en baby!! 

Anmeld

9. november 2009

DzenanaC

Kan man virkelig teste falsk positiv, og hvordan fandt du så ud af, at det var falskt? Ved en scanning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.