Så fik vi taget billeder til julekort..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. november 2009

MORJESPERSEN

Og det vil jeg lige hilse og sige IKKE er nemt nå de begge helst skal smile og se søde ud, jeg fik taget 409 stk.. Her er de heldige vinder....

Og så vil jeg da også lige dele med jer at vi har et år´s bryllup´s dag i dag, så nu tager vi et år mere

En god aften til jer alle

Knus Fie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

MORJESPERSEN

MORJESPERSEN skriver:

Og det vil jeg lige hilse og sige IKKE er nemt nå de begge helst skal smile og se søde ud, jeg fik taget 409 stk.. Her er de heldige vinder....

Og så vil jeg da også lige dele med jer at vi har et år´s bryllup´s dag i dag, så nu tager vi et år mere

Knus Fie

Der mangler da noget ved ikke lig hvorfor det ikke er med...

Men ville starte med at skrive at: vi har taget billeder til julekort jeg selv skal lave..

Anmeld

8. november 2009

anna-jonas

Sikke nogle skønne billeder............

Anmeld

8. november 2009

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Knus Fie

Har I selv tage de foto????

Hvor er de gode de foto. Og ja A og L er som altid vildt lækre

Og tillykke til dig og Soén.

Anmeld

8. november 2009

MORJESPERSEN

Tak piger..

Ja jeg har selv taget billederne... ELSKER at tage billeder..

Anmeld

8. november 2009

Vingummien

Hehe hvor er de søde, kunne godt forstille mig det måtte være lidt af en prøvelse at få taget dem

Skal også selv have taget nogen her snart så cvi kan få sendt et ud med Emil, og han kan i hvert fald ikke sidde stille hehe

Anmeld

8. november 2009

NaFe

Åhhhh vor er de dog bare for kære.... Syntes det blevet nogle rigtig gode billeder...

Og tillykke med bryllupsdagen..

Anmeld

9. november 2009

Karo

MORJESPERSEN skriver:

Knus Fie

Sikke nogle fine billeder

Vi var afsted Med Marcus (15 mdr) sidste weekend. Da tog 15 billeder (tog ca. 2 minutter) og så var der 10 gode at vælge imellem. Så det gik dejligt hurtigt. Men her var der jo også kune en at holde styr på

Anmeld

9. november 2009

Jules

Hihi... Det var mange!  Men sikke nogle gode nogen det endte ud med

Anmeld

9. november 2009

Jules

Og tillykke med 1 års bryllupsdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.