Lykke Kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg lavede lige en hurtig lagkage idag, fordi jeg ikke havde så meget tid. Men jeg havde lovet min veninde Lykke en kage, fordi jeg ikke kunne komme til hendes fødselsdag.

Jeg legede lidt med mine tyller, fordi udseendet ikke er så vigtigt, da hun ikke kan se

Den er fyldt med skildpaddecreme, banan, vaniliecreme og ananas Overtrukket med marcipan. - Det er hende der har bestilt hvad der skulle i.

Syns selv den er blevet ok fin, selvom det var en hurtig én. - med købebunde.

Jeg skal dog finde mig nogen opskrifter på godt frosting der er godt at sprøjte ud med tyller.

UCF er godt, men ikke når det blir lige en anelse for varmt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

mariamiss6

Den er da fin synes jeg.....

Jeg tænker også at det bliver svært at finde noget sprøjte creme der er til at arbejde med....

Anmeld

9. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Den er da fin synes jeg.....

Jeg tænker også at det bliver svært at finde noget sprøjte creme der er til at arbejde med....

Faktisk er det det jeg går og spekulerer på, vores næste kursus skal handle om.

For det skal være så blødt at det er til at sprøjte ud og så 'fast' at det ikke løber, når man holder om posen. Jeg har fået et par stykker af de der flowernails, så jeg også kan sprøjte de der blomster ud, men jeg kan bare ikke helt finde ud af, hvad der er godt at sprøjte ud af poserne... mmmm...

Anmeld

9. november 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Faktisk er det det jeg går og spekulerer på, vores næste kursus skal handle om.

For det skal være så blødt at det er til at sprøjte ud og så 'fast' at det ikke løber, når man holder om posen. Jeg har fået et par stykker af de der flowernails, så jeg også kan sprøjte de der blomster ud, men jeg kan bare ikke helt finde ud af, hvad der er godt at sprøjte ud af poserne... mmmm...

jaaaa det vidst jeg jo godt egentlig... De kloge siger at enlige mødre er rige, så måske jeg meget snart har penge du kan få til at bestille et kursus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.