Hjææælp - udslæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. november 2009

LotteN

Min datter på halvandet år har fået udslædt ved tissekonen.. og det ser bare ikke godt ud Det gør ikke ondt på hende, da hun ingenting siger eller viser når jeg tøre hende....

Det er kommet af en masse små røded pletter, som er endt med plamager - det ligner det har "smittet" sig videre - hun har det på skamlæberne og nu er det ligesom kommet på inderlårene, hvor de rør hinanden (håber det gav mening - lidt svært at forklare)

Nogen der aner hvad det ka nvære og hvad jeg kan gøre. har prøvet zinksalve, men det har ikke hjulpet..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Vingummien

Prøv at lade hende sove uden ble på. Sviner nok, men læg noget plastik under lagnet. De har rigtig godt af det.

Anmeld

8. november 2009

LotteN

suanne85 skriver:

Prøv at lade hende sove uden ble på. Sviner nok, men læg noget plastik under lagnet. De har rigtig godt af det.

uha, det kunne jeg slet ikke forestille mig. hun sover altid oven på dynen, så det bliver da noget værre noget - men kan være vi skal forsøge os imorgen så, hvis hun altså laver stort inden hun skal sove, så det ikke sker i løbet af natten

Anmeld

8. november 2009

Vingummien

LotteN skriver:

uha, det kunne jeg slet ikke forestille mig. hun sover altid oven på dynen, så det bliver da noget værre noget - men kan være vi skal forsøge os imorgen så, hvis hun altså laver stort inden hun skal sove, så det ikke sker i løbet af natten

Ja, det sviner lidt. Har i ikke en ekstra dyne, hvis i skal vaske, ellers putte hende med et tæppe imorgen.

Jeg ved bare flere har brugt det når der har været noget, en af mine veninder gjorde det, så klippede hun en sort sæk op og lagde under lagnet.

Anmeld

9. november 2009

LotteN

suanne85 skriver:

Ja, det sviner lidt. Har i ikke en ekstra dyne, hvis i skal vaske, ellers putte hende med et tæppe imorgen.

Jeg ved bare flere har brugt det når der har været noget, en af mine veninder gjorde det, så klippede hun en sort sæk op og lagde under lagnet.

men hvad gør jeg så - skal jeg så lade hende sove uden tøj på, for ellers bliver hendes nattøj jo helt vådt og hun bliver kold og fugtig....

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

LotteN skriver:

men hvad gør jeg så - skal jeg så lade hende sove uden tøj på, for ellers bliver hendes nattøj jo helt vådt og hun bliver kold og fugtig....

Ja eller bare en undertrøje og så husk at gøre så der er lunt på værelset. Og hvis hun så vågner midt om natten kan du jo så vælge at give hende tøj på der hvis det er.

Anmeld

9. november 2009

LotteN

suanne85 skriver:

Ja eller bare en undertrøje og så husk at gøre så der er lunt på værelset. Og hvis hun så vågner midt om natten kan du jo så vælge at give hende tøj på der hvis det er.

okay - tak for det. - heldigvis så det bedre ud her til morgen, men det er langt fra væk endnu!

Prjokt sove uden ble vil blive sat igang i nat

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

LotteN skriver:

okay - tak for det. - heldigvis så det bedre ud her til morgen, men det er langt fra væk endnu!

Prjokt sove uden ble vil blive sat igang i nat

Hvor gammel er hun? For hvis hun satdig er hjemme, kan du jo gøre det her til middags luren hvis hun sover mere end bare en ½ time

Anmeld

9. november 2009

LotteN

suanne85 skriver:

Hvor gammel er hun? For hvis hun satdig er hjemme, kan du jo gøre det her til middags luren hvis hun sover mere end bare en ½ time

hun er halvandet og i dagpleje, så det går ikke

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

LotteN skriver:

hun er halvandet og i dagpleje, så det går ikke

Nej så kan jeg godt se, godt være hun vil blive lidt træt af det hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.