Supplerende Elevløn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2009

LMM

hej..

Jeg sidder her i en alder af 23 med min fine og dejlig gravide mave! og nu tænker jeg på, at jeg gerne vil mere med mit liv, jeg har aldrig vist hvad jeg ville med mit liv! Jeg tog derfor en social- og sundhedsuddannelse.. Men kan mærke nu at det ikke er noget jeg vil resten af mit liv.. og vil gerne have mine weekender med min dejlige kæreste og min kommende søn!

Jeg overvejer derfor at starte på tandklinikassistent uddannelsen! den tager 3 år på su i et halv år og elevløn i det sidste!

- Er der så nogen derved om man kan få supplerende SU og supplerende elevløn???

For har svært ved at få råd til det..

Har også hørt at man kan få støtte til dagpleje??

håber nogen kan hjælpe mig, for kunne virkelg godt bruge et godt råd, så jeg kan give mig selv, min kæreste og vores fælles barn en fremtid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Vingummien

Elev løn kan du ikke få mere af ligesom su hvor du kan få mere og lån osv. Elev lønen er fast, men husk den stiger jo timelig tit i den tid du skal have det

Anmeld

8. november 2009

LMM

Jeg ønsker selvfølgelig også at høre fra nogem der har uddannelsen.. - som kan fortælle lidt om jobbet!!

Anmeld

8. november 2009

LMM

suanne85 skriver:

Elev løn kan du ikke få mere af ligesom su hvor du kan få mere og lån osv. Elev lønen er fast, men husk den stiger jo timelig tit i den tid du skal have det

oki tak. har bare hørt at man kan få noget tilskud når man er under uddannelse!

Anmeld

8. november 2009

Vingummien

LMM skriver:

oki tak. har bare hørt at man kan få noget tilskud når man er under uddannelse!

Mener ikke man rigtig kan få noget hvis ens mand arbejder.

jeg boede alene da jeg fik elev løn og fik ikke ekstra, fik kun højere biligsikring osv

Anmeld

8. november 2009

BK

LMM skriver:

hej..

Jeg sidder her i en alder af 23 med min fine og dejlig gravide mave! og nu tænker jeg på, at jeg gerne vil mere med mit liv, jeg har aldrig vist hvad jeg ville med mit liv! Jeg tog derfor en social- og sundhedsuddannelse.. Men kan mærke nu at det ikke er noget jeg vil resten af mit liv.. og vil gerne have mine weekender med min dejlige kæreste og min kommende søn!

Jeg overvejer derfor at starte på tandklinikassistent uddannelsen! den tager 3 år på su i et halv år og elevløn i det sidste!

- Er der så nogen derved om man kan få supplerende SU og supplerende elevløn???

For har svært ved at få råd til det..

Har også hørt at man kan få støtte til dagpleje??

håber nogen kan hjælpe mig, for kunne virkelg godt bruge et godt råd, så jeg kan give mig selv, min kæreste og vores fælles barn en fremtid.

Havde du været over 25, og haft erfaring inden for området, ville du have kunnet få voksenelevløn... det er nok den du tænker på...

Tror det eneste sted du muligvis ville kunne hente lidt er i boligsikring og tilskud til børnepasning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.