nok et lidt dumt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. november 2009

MichellaMalou

når i siger stikken i maven og underligt hvad mener i med det nogen der kan forklarer mig hvordan det overhovede såen følelses

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Barbamama

Chella skriver:

når i siger stikken i maven og underligt hvad mener i med det nogen der kan forklarer mig hvordan det overhovede såen følelses

i forhold til graviditet eller hvad?

Anmeld

8. november 2009

MichellaMalou

jaaa

Anmeld

10. november 2009

Barbamama

Chella skriver:

jaaa

hmmmm. Ja det er lidt svært at forklare for man føler bare noget er anderledes end det plejer. Og så fik jeg kvalme! Hi hi.... Tror du at du er gravid eller hvordan? Du kan købe en test og teste på første udeblevne menstruations-dag....

Men du er da meget ung.....Håber ikke jeg støder dig for det er ikke meningen.

Anmeld

12. november 2009

MichellaMalou

neej gør du ikk heeh nej er ikke blevet gravid.. mit lort var bare over en uge for sent men havde meget ømme og spændte bryster.. men vil alligevel blive herinde selvom jeg ikke er gravid synes det er en god side også har jeg prøve og miste og tag abort..

Anmeld

12. november 2009

Barbamama

Chella skriver:

neej gør du ikk heeh nej er ikke blevet gravid.. mit lort var bare over en uge for sent men havde meget ømme og spændte bryster.. men vil alligevel blive herinde selvom jeg ikke er gravid synes det er en god side også har jeg prøve og miste og tag abort..

okay....Det er jeg ked af at høre (at du har mistet et barn altså....)

Anmeld

13. november 2009

MichellaMalou

jaa det var hårdt at miste når man lige havde vænnet sig til tanken om at skulle være mor og det så sker

Anmeld

13. november 2009

N&J

Altså nu ved jeg ikke om du stadig søgte svar på dit oprindelie spørgsmål men jeg syntes de mindede meget om mens smerter og en slags sidestik bare nede ved livmoderen istedet..

Knuz fra Jane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.