K

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2009

Milka

endnu et indlæg fra en af os hvor fædrene smuttede... tror ikke det er en god dag for nogen af os.

jeg hører fra pigernes farfar at k fortsat er meget vred over 'forløbet' og er slet ikke til at tale med om faderskabet til lilja og luca. han fortæller også at k har det dårligt pga en håbløs arbejdssituation – jeg går ud fra at det betyder at han er arbejdsløs. han har det vist ikke sjovt for tiden.

tjuhl kommenterede i malucca09's indlæg fra tidligere i dag at mænd principielt ikke skal blande sig i om kvinden får en abort eller ej, men siden de ikke selv kan få foretaget en har de ret til at sige nej tak til at være far. og det er jo sådan set meget fornuftigt sagt.

MEN. dét at blive forælder er faktisk en slags opvågning ... det var det i hvert fald for mig. førhen var jeg totalt negativ omkring børn, og jeg kan forestille mig at rigtig mange mænd har det på den måde. det var først da jeg stod men en positiv graviditetstest i hånden at forælderen i mig blev vakt til live, og det tog ikke mange minutter for mig at træde i karakter og tage den beslutning der skulle tages.

jeg har tænkt mig at blive ved med at sende karl billeder, fortælle ham hvordan pigerne er, indtil faderskabssagen er endegyldigt afgjort. jeg har et spinkelt håb om at det måske kan vække forælderen i ham. og det gør jeg fordi jeg så brændende vil at pigerne skal have deres far.

men når sagen er afgjort, ja, dér stopper min indsats.

så er det slut –

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Vingummien

Maget fornuftigt at stoppe når det er slut, du skal jo slippe det på et tidspunkt hvis han ikke giver sig.

Forstår virkelig ikke hvordan han kan være sådan, og hvis han får billeder, jeg ville ha været smeltet hvis det var mig for de er jo herre skønne jo. Men er jo desværre ikke alle der tænker sådan når de ser et barn.

Franks moster kan kun lide børn så længe det ikke er hendes egen, så hun skal aldrig have, og sådan er vi jo forskellige.

Håber for pigernes skyld at han en dag får taget sig sammen og får øjnene op for hvordan han har været.

Anmeld

8. november 2009

Klumpe-dumpe

Oh what a day....

Nåh men jeg vil ikke sige så meget.

-Men helt ærlig Camilla så tager jeg ski hatten af for farfar, at han vil være i bøtternes liv- jeg tænker hvor må det være et kæmpe nederlag for ham (farfar) at hans søn, opføre sig som et 0. Jeg er sikker på INGEN forældre ønsker at deres sønner opføre sig på den måde. Så farfar må virkelig føle sig skuffet over Karl.

Og så er det da totalt cool at du sender K billeder og fortæller om bøtternes liv.

Det inspirede faktisk mig til at få en fælles bekendt til Nicolaj og jeg til at finde hans mail adresse. (Hun er min kollega, som godt ved det hele)

Så nu kan jeg sgu også bombe det røvhul på foto. hehe.

-Til det med at man bliver forældre med stort F, den dag man står med en positiv test i hånden, kan jeg udmærke godt følge dig i. Jeg har aldrig ville ha´børn. Men jeg skal love for alt ændrede sig den dag....

Nåh det blev hvis halv langt til jeg ikke ville sige noget.

Krammer.

Anmeld

8. november 2009

anna-jonas

Tænk at han bliver ved............manden er da slet ikke faderskabet til de dejlige Bøtter værdig.

Har du haft besøg af farfar igen??

Knus Mette

Anmeld

9. november 2009

Karo

Hvor er det dog kedeligt at han ikke vil tage faderrollen til sig. Især for Luca og Lilja´s skyld, men da også for hans egen.

Syndes det lyder rigtigt godt at du trods alt har kontakt til farfaren, så pigerne da lærer lidt af sin fars famillie at kende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.