endnu et indlæg fra en af os hvor fædrene smuttede... tror ikke det er en god dag for nogen af os.
jeg hører fra pigernes farfar at k fortsat er meget vred over 'forløbet' og er slet ikke til at tale med om faderskabet til lilja og luca. han fortæller også at k har det dårligt pga en håbløs arbejdssituation – jeg går ud fra at det betyder at han er arbejdsløs. han har det vist ikke sjovt for tiden.
tjuhl kommenterede i malucca09's indlæg fra tidligere i dag at mænd principielt ikke skal blande sig i om kvinden får en abort eller ej, men siden de ikke selv kan få foretaget en har de ret til at sige nej tak til at være far. og det er jo sådan set meget fornuftigt sagt.
MEN. dét at blive forælder er faktisk en slags opvågning ... det var det i hvert fald for mig. førhen var jeg totalt negativ omkring børn, og jeg kan forestille mig at rigtig mange mænd har det på den måde. det var først da jeg stod men en positiv graviditetstest i hånden at forælderen i mig blev vakt til live, og det tog ikke mange minutter for mig at træde i karakter og tage den beslutning der skulle tages.
jeg har tænkt mig at blive ved med at sende karl billeder, fortælle ham hvordan pigerne er, indtil faderskabssagen er endegyldigt afgjort. jeg har et spinkelt håb om at det måske kan vække forælderen i ham. og det gør jeg fordi jeg så brændende vil at pigerne skal have deres far.
men når sagen er afgjort, ja, dér stopper min indsats.
så er det slut –
Anmeld