Fødselsdags fest for en 10 årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2009

Klitgaard

På fredag skal ida holde fødselsdag for klassen , så der bliver gang i den når 15 børn i 10 -11 års alderen er samlet .

De kommer kl 17 og festen slutter kl 21 . Det er første gang hun skal holde det om aftenen de andre i klassen gjorde det også sidste år . Ida har bestilt burgere og is tagselv bord . Så har hun planer om at vi skal leje en god film som de skal se mens de spiser popcorn slik og chips tvivler nu på de gider at se film , de skal også danse stop dans og limbo . Det plejer at gå fint når de alle er her til fødselsdag ,men det plejer jo at være om dagen også er de en del ude og spille forskellige bold spil . Så hvis i sidder med nogle gode indendørs lege så kom endelig med dem.

Oskar på 2 1/2 år lærer en del af sine storesøstre han er begyndt at gå og sige "jeg vil ha en rapper ,jeg vil ha en rapper og her da jeg var ved at lave mad kom han hen til mig og sagde men hånden oppe "mor give me five " Skøre dreng 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Vingummien

Tror godt nok også i får svært ved at få dem til at sidde stille ret længe for at se film.

Hmmmm. tænke tænke. Hvordan bor i? Måske i kan lave en skattejagt inden døre, hvor det de skal finde f.eks er slik eller sådan. Og så dele dem op i forskellige grupper med hver deres rute.

Pakkeleg med slik eller frugt i, de ved jo ikke hvad der er i før de åbner dem jo, så går der lidt tid med det

Anmeld

8. november 2009

Klitgaard

måske sådan et pakke spil kunne være noget , men jeg kunne jo bare lade dem lege og underholde sig selv. Vi lejer nok en film så må vi jo se om de gider .

Anmeld

8. november 2009

Klumpe-dumpe

Klitgaard skriver:

måske sådan et pakke spil kunne være noget , men jeg kunne jo bare lade dem lege og underholde sig selv. Vi lejer nok en film så må vi jo se om de gider .

Jeg synes det lyder som en god ide at lade dem underholde sig selv.

Det er 4 timer det drejer sig om. De skal spise, lege stol dans og se film, så er det hvis og begrænset hvor meget tid der er tilbage.

Rigtig god fest til Ida

ps. har du skrevet jer på fødselsdagslisten øverst oppe?

Anmeld

8. november 2009

Klitgaard

Så er vi på fødselsdags listen

Anmeld

8. november 2009

Klumpe-dumpe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.