hvornår smiler den lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.504 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
jeg ville høre hvornår jers små smilede føste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Lise

Tror Simon var 6-7 uger gammel. Man siger vist ca 5 uger, men det passer ganske godt med at han blev født 1½ uge før termin..

Anmeld

8. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

mn smiler allerede

Anmeld

8. november 2009

Lise

Okay... Så retter jeg det til at de smiler  bevidst når de er ca 5 uger gamle..

Anmeld

8. november 2009

Hjaltesmor

Hjalte smilte velværesmil fra fødslen, men de første sociale smil kom i badet den dag, han blev 4 uger.

Anmeld

8. november 2009

4xGreve

Elias"s mor skriver:

hej
jeg ville høre hvornår jers små smilede føste gang

på sygehuset siger man at de gerne skulle ha smilet spontant inden de er fyldt 2 måneder....

kan ikke huske hvornår daniella smilede første gange men jeg kan huske hvor vidunderligt det var, kan huske alle de følelser der susede igennem mig...

Anmeld

8. november 2009

4xGreve

WiitrioeN skriver:

på sygehuset siger man at de gerne skulle ha smilet spontant inden de er fyldt 2 måneder....

kan ikke huske hvornår daniella smilede første gange men jeg kan huske hvor vidunderligt det var, kan huske alle de følelser der susede igennem mig...

og her snakker jeg også bevist, hun har altid kunne smile det der velværd smil... Det troede jeg var noget alle babyer kunner...

Anmeld

8. november 2009

moller84

Min Emilia smilede allerede lidt da hun var omkring de 2-3 uger, og det så vores sundhedsplerjerske også og sagde at man normalt ku forvente det omkring de 5-6 uger, men at nogen smiler lidt tidligere.

Men fortvivl ikke hvis du stadig går spændt og venter... lige pludselig en dag kommer det, og så er det bare det dejligste smil ever

Bare bliv ved med at prøve at få det frem.

Anmeld

8. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

jeg er sikker på han smiler nu selv om han ikk er ældre

Anmeld

8. november 2009

NaFe

kan godt være han laver smil...det kan de sagtens lige fra fødslen.. Men det ikke bevist smil..altså smil fordi man gør noget sjovt eller sådan noget.. det kommer først om nogle uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.