Jeg føler mig så forvirret og har haft det sådan et stykke tid nu!
Jeg vil gerne have mange børn, ikke 3 eller 4, nærmere 5 eller 7. Ved ikke hvorfor jeg har det sådan, vi er selv 3 børn i min familie, så det er ikke "hjemmefra" at jeg har den mærkelige lyst
Men når jeg nu har den indstilling at få mange børn, så kan jeg bare heller ikke komme hurtigt nok igang?! Og det er dét der skrammer mig!
Jeg er meget ansvarlig og moden af min alder, har arbejdet i en børnetøjsbutik i 2 år (ja, skaden er sket med alt det baby halløj) hvor jeg allerede fra 15-årig passede butikken helt alene, åben-luk og nøj hvor har jeg været glad for det, og hvor har jeg bare lært en helt masse ting!
for et år siden, skete der nogle ting i familien som gjorde at jeg måtte tage sig af min lillebror på 6, hvilket jeg gjorde af egen fri vilje! Jeg sørgede for at han kom i skole, kom i bad, fik aftensmad, handlede ind, vaskede tøj, lavede lektier mm. Alt det samtidig med at jeg gik i skole og passe mit arbejde. Det var da hårdt i de 7 måneder det stod på, men da min mor så igen var klar til at give kærlighed til alle hendes børn, gjorde det bare så forfærdeligt ondt, at min dejlige bror blev "taget fra mig" 
Det er nu et halvt år siden, og jeg har da lært at leve med at han er min bror, og ikke mit barn!
Men.. På den anden side vil jeg også rigtig gerne have min ungdom.. Tage på en masse ferie, få en masse oplevelser, en fed uddannelse osv osv. Men føler bare ikke jeg kan nå alle tingene her i livet?! og man lever jo kun én gang!
skræmmende..
Jeg har ingen planer om at blive gravid nu, sådan skal i ikke opfatte det! Men iih, jeg er bare SÅ skruk! alt jeg er ved at blive sindsyg!
Jeg er forresten på p-piller, men jeg begyndte så at bløde mandag, hvor jeg om aftene skulle tage min sidste p-pille. Jeg blødte meget svagt i 3 dage, hvor jeg normalt bløder fuldstændig igennem efter 2 timer
denne gang holdt tamponen hele dagen, og intet blod i bindet om natten.. Kan jeg være blevet gravid på p-piller?
Ved slet ikke hvor jeg vil hen med indlægget, havde bare brug for at komme af med noget af det..