Jobsamtale og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår ville du oplyse om din graviditet? - hvis du er i 5. måned nu og først ifølge loven er forpligtet til at oplyse om din graviditet 1. december

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

918 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. november 2009

baby2010

Hej piger,

jeg har lige et spørgsmål... Jeg er 23+4, dvs. i 5. måned af min første graviditet.

Jeg har søgt en stilling, som jeg muligvis bliver kaldt til samtale på inden for kort tid.

Jeg kender alle regler i forhold til lovgivning omkring pligt til at oplyse/ikke at oplyse graviditet, men jeg er stadig i tvivl om hvornår jeg skal smide bomben - hvad ville I gøre???

Og hvad skal jeg sige, når jeg så fortæller dem, at jeg er gravid???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Lise

Kan man ikke se på dig at du er gravid? Jeg ville i hvert fald ikke kunne skjule min graviditet for nogen nu....

Nå, men jeg ville fortælle det til samtalen. Det synes jeg er mest fair. Og vel også rarest for en selv. Men man bliver desværre nok valgt fra pga det, hvis der er flere kvalificerede ansøgere, og de ikke tænker at de vil ha' netop DIG.

Anmeld

8. november 2009

baby2010

Man kan godt se det, men ikke meget tydeligt, og de må jo ikke spørge til det. Jeg ville sagtens kunne skjule det, hvis det var.

Jeg er 100% sikker på, at jeg IKKE ville få jobbet, hvis jeg sagde det... Desværre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.