er så bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2009

victorsmor

jeg er gravid eller det er jeg måske ikke alligevel.

jeg er i uge 8 +4 nu og var til scanning i torsdags og der kunne de ikke se et foster. kun en tom blomme sæk. de er bange for at fosteret er gået til tidliger.

jeg har fået taget en blodprøve i torsdags og skal have taget en igen i morgen og så til scanning igen onsdag. de håber at jeg ikke er så langt henne som jeg tror men jeg er så bange og nervøs. jeg har ingen smerter eller bløder heller ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Tvilling

Øv øv hvor er det træls.  Forstår godt du er bange...

Knuz Tvilling

Anmeld

8. november 2009

oo

puha, sikke en besked at få!

Jeg håber alting ender godt, at dit hcg tal stiger og at de finder et lille foster derinde. Nogle gange kan man godt være "sent gravid", hvilket betyder, at ægget sætter sig fast senere end forventet (dvs. senere end en uge efter ægløsning). måske er det det der er sket i dit tilfælde

Anmeld

8. november 2009

N1

Sender dig et kæmpe

og krydser mange gange finger på onsdag

Anmeld

8. november 2009

Betina88

Ej , for filan ,..  Jeg håber virkelig at den er der ..

Anmeld

8. november 2009

H+S Skjolgborg.

victorsmor skriver:

jeg er gravid eller det er jeg måske ikke alligevel.

jeg er i uge 8 +4 nu og var til scanning i torsdags og der kunne de ikke se et foster. kun en tom blomme sæk. de er bange for at fosteret er gået til tidliger.

jeg har fået taget en blodprøve i torsdags og skal have taget en igen i morgen og så til scanning igen onsdag. de håber at jeg ikke er så langt henne som jeg tror men jeg er så bange og nervøs. jeg har ingen smerter eller bløder heller ikke.

Det samme var jeg udfor den gang.ingen ting af se på scaningen anden to sorte plætter..Ingen smerte ingen blod osv.

efter besøg var jeg fordi sygehuse i næstved og fik så taget blodprøver og 7 timer efter ringede min tlf og gynkologen sagde mine blodprøven var komme og HCG var på 235 mener jeg det var hun sagde JUBIIII GRAVID.

To dage efter var den 906 og 4 dage efter blev jeg scanne og så kunne man se lidt mere og blev så scanne hver 14 dag ind til nakkefold scaningen..

Nu er jeg 33+6 henne i dag..

Så jeg tro du er gravid bare ikke så langt henne som du selv tro..XXX finger for jeg har ret....

Mvh  Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.