Det lægen gør er jo han/hun tælller fra 1 sidste mens dag også frem i uger.Men som du skrive har du selv teste negativ en uge over hva jeg forstå så du er enten bleve gravid før og det har ikke kunne ses på testen eller også er du gjort gravid lige efter du teste negativ.
Hved en scanningen ville du kunne få det fast sat.F.eks her til nakkefold scaningen..
Din jdm når den tid kommer ville sikkert også gå efter 1 sidste mens dag hvis ikke hun går efter nakkefoldscaningen...
Mit er også lidt rode dog starte vi i dec 09 med af prøve af bleve gravid og jeg er bleve gravid i marts eller starten af april.HAr alle sex datoerne så ikke let af vide hva for en dag det lige er sket på da min mens har svinge lidt mdr op til..
De har sagt forskelige datoer men lægen og jdm har heletiden gået efter 1 mens dag og ikke efter alle mine scanininger...
Men et sted om det er den 18-24 dec 2009 vores søn kommer på sin fødselsdag...Men det er skam lidt iiii...
Men vi holder på den 21 dec efter 1 mens dag..
Håber du hved mere til scaningen..
Du kan jo også selv betale for en hvis det er.
Held og lykke.
Kan desværre ikke hjælp dig meget mere.For kender ikke din første mens dag.den dato du teste negativ osv..
Mvh Henriette 33+6
Anmeld