Nogle ideer ang uge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. november 2009

vappepigen

Hej alle. Jeg er helt ny herinde og har et amatør spørgsmål.

Jeg og kæresten aftalte at jeg skulle smide p-pillerne da vi gerne vil være gravide.

Jeg vidste det godt kunne gå længe inden jeg fik min menestation igen,  da kroppen lige skulle finde ud af sin normale cyklus, hvilket også var fint så vi kunne vænne os til tanken:-)

Da jeg så havde smidt pillerne og gik en uge over tid testede jeg negativ, hvilket ikke overraskede mig da jeg ikke vidste hvor lang min cyklus ville være.

Så gik der små tre uger og intet skete hviket irriterede mig da jeg jo gerne ville have en cyklus...men så testede jeg bare ved et tilfælde, og den var positv. Det var jo dejligt(og meget hurtigt) men jeg aner ikke hvor langt jeg er henne...lægen sagde knap 8 uger efter deres beregning, men jeg testede da jeg var en uge over tid, og der var intet...så ville høre hvad jeg så skal gætte på....

Ved godt jeg bare kan vente på hvad jordmoderen siger...men kan ikke vente

undskyld det blev så langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

H+S Skjolgborg.

Det lægen gør er jo han/hun tælller fra 1 sidste mens dag også frem i uger.Men som du skrive har du selv teste negativ en uge over hva jeg forstå så du er enten  bleve gravid før og det har ikke kunne ses på testen eller også er du gjort gravid lige efter du teste negativ.

Hved en scanningen ville du kunne få det fast sat.F.eks her til nakkefold scaningen..

Din jdm når den tid kommer ville sikkert også gå efter 1 sidste mens dag hvis ikke hun går efter nakkefoldscaningen...

Mit er også lidt rode dog starte vi i dec 09 med af prøve af bleve gravid og  jeg er bleve gravid i marts eller starten af april.HAr alle sex datoerne så ikke let af vide hva for en dag det lige er sket på da min mens har svinge lidt mdr op til..

De har sagt forskelige datoer men lægen og jdm har heletiden gået efter 1 mens dag og ikke efter alle mine scanininger...

Men et sted om det er den 18-24 dec 2009 vores søn kommer på sin fødselsdag...Men det er skam lidt iiii...

Men vi holder på den 21 dec efter 1 mens dag..

Håber du hved mere til scaningen..

Du kan jo også selv betale for en hvis det er.

Held og lykke.

Kan desværre ikke hjælp dig meget mere.For kender ikke din første mens dag.den dato du teste negativ osv..

Mvh Henriette 33+6

Anmeld

8. november 2009

vappepigen

tak for dit svar.....

men kan da hurtigt skrive datoen min 1 mens dag var 13 sept.

og testede negativ 18 oktober

Anmeld

8. november 2009

CamillaSoefelt

Hvis din sidste mens første dag var den 13sept, så har du termin den 20/6-2010 og er 8 uger henne som lægen siger.. den 6/12-09 er du 12 uger henne.. Har du taget en positiv test?

Anmeld

8. november 2009

vappepigen

Ja det gjorde jeg i torsdags....forstår bare ikke det med de 8 uger når jeg testede negativ den 18 oktober

Anmeld

8. november 2009

MichellaMalou

kender til det med man tester negativ også lige pludselig positiv

Anmeld

8. november 2009

DLM

hej

jeg er lige gået ind i uge 9 jeg havde min sidste mens første dag den 11 september, så det skal nok passe med 8 uger jeg testede også først positiv 2 uger efter jeg skulle have haft mens, havde selv taget en negativ ugen før, det sagde min læge at det var meget normalt da hcg homonet bare var lidt langsom til at komme ud i min krop

Anmeld

9. november 2009

vappepigen

okat tak....så er jeg længere henne end jeg troede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.