Dårlige nætter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. november 2009

Mullemus86

Hej kloge kvinder

Har det sidste stykke tid sovet ret dårligt.. Har haft uro i kroppen, kramper i benene, gennemblødt af mælk -you name it..! Er nu de sidste to nætter vågnet pga. kvalme og har været ude at kaste op.. Er det fordi han efterhånden fylder så meget derinde, at han trykker på mavesækken, når jeg ligger ned?

Alice 30+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

otlitrom

Ligger du meget fladt, når du sover? Prøv med en ekstra hovedpude. Din lukkemuskel i mavesækken bliver slappere, i slutningen ef graviditeten, mener jeg at huske.. Så hvis du hæver hovedet lidt undgår du for meget tilbageløb... Giver det mening? Håber det måske ku være en hjælp!

Anmeld

8. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Velkommen til slutningen af graviditeten  Som kitty skriver, så prøv med en ekstra hovedpude. Desuden vil jeg anbefale dig at lave venepumpe øvelser hver morgen inden du står op og lige inden du går i seng.

Anmeld

8. november 2009

Mullemus86

Hehe, kunne da godt være man skulle prøve med en ekstra pude og venepumpeøvelser..  Synes bare jeg har svært ved at sove, hvis mit hovede er hævet for meget.. Øv altså.. Kan mærke de sidste 9 uger bliver længere og længere. . .  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.