Så var vi jo til fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. november 2009

Vingummien

i går ved min faster. Var rigtig hyggeligt, har dog kun billeder af Emil fra inden vi tog af sted da han kom hen og sove inden vi fandt kameraet frem, men han hyggede sig rigtig og gik med hans tante kun ved at holde i en hånd... Weee han skulle da lige prale for familien hehe.
Men træt blev han nu hurtigt, men faldt heldigvis hurtigt i  søvn, var sådan et sted hvor folk også kunne overnatte så vi kunne finde et værelse som var i den stille ende af bygningen.

Var en der spillede live musik der og han var så sød til at spille musik for børnene og synge børne sange for dem, så de hyggede rigtig og naia holdte til kl 12 hvor vi endelig var hjemme igen.

Men sikke et renderi vi havde gang i i løbet af aften, vi havde  jo glemt babyalarmen, så vii skulle jo lige tjekke ham jævnligt, men ødelagde nu ikke stemningen

Her er lige lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

anna-jonas

Nååå...................hvor er de begge bare fine. Og alle tiders at det var en fest, hvor børnene kunne være.

Hvad med dig Sus....................fik du ikke også nyt tøj??

Knus Mette

Anmeld

8. november 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Nååå...................hvor er de begge bare fine. Og alle tiders at det var en fest, hvor børnene kunne være.

Hvad med dig Sus....................fik du ikke også nyt tøj??

Knus Mette

Jeps en lille smule en kjole og så leggins(staves) havde jeg på og så min dejlige vinter støvler... Skal jo ikke fryse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.