Mens vi venter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. november 2009

Vinker

Måske det er for tideligt for nogen, men hvor mange er ved at være i julestemning??? Og hvor mange nægter at snakke om jul før vi er halvvejs inde i december månede???

Synes det er sjælendt at jeg er i julestemning før den 24. december, men vil gerne indrømme at jeg i år er noget foran mig selv.... Jeg er så småt ved at komme i julestemning. Jeg glææææder mig til at julebage, lave konfekt og pynte op. Egentlig utroligt at denne stemning melder sig når nu det desværre ser ud til jeg er arbejdsløs fra den 1. december.... Men et eller andet sted går jeg vel og drømmer om at få lov at holde jul i fred og bare hygge hele måneden og så først i januar gi den gas (men hvis jeg kender kommunen ret så lever jeg i en drømmeverden....)

Men måske denne for-stemning blot skyldes at jeg igen i år ikke skal arbejde hele julen væk (sidste år var jeg jo på barsel) for det er absolut ikke den fedeste tid at arbejde i butik på. Jeg vil så gerne have tid sammen med min dejlige familie. Rigtig nyde dem og undgå julestress

Lige et lille stemningsbillede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

luckas-mor

hejsa

normalt er jeg i julestemning i starten a denne månede..
men sidste jul var jeg knap nok i julestemning, juleaftens dag. (havde det år mistet begge mine bedstemødre på 3 uger)
og dem savnede jeg helt vildt.

i år er jeg allerede begyndt a komme i julestemning, og glæder mig til jul, dog med en lille smule nervøsitet da det er første gang jeg skal hold jul med min kærestes familie, puuhh.

men al det konfekt, julemands schokolade, marsipanbrød, nisser, snemænd, julekugler og julelys kan da ikke holde mig ude a julestemning i år,, og så min mors kokus kranse og andet julebag..
uhh glæder mig

kram natascha 25+6

Anmeld

8. november 2009

Vinker

tasse skriver:

hejsa

normalt er jeg i julestemning i starten a denne månede..
men sidste jul var jeg knap nok i julestemning, juleaftens dag. (havde det år mistet begge mine bedstemødre på 3 uger)
og dem savnede jeg helt vildt.

i år er jeg allerede begyndt a komme i julestemning, og glæder mig til jul, dog med en lille smule nervøsitet da det er første gang jeg skal hold jul med min kærestes familie, puuhh.

men al det konfekt, julemands schokolade, marsipanbrød, nisser, snemænd, julekugler og julelys kan da ikke holde mig ude a julestemning i år,, og så min mors kokus kranse og andet julebag..
uhh glæder mig

kram natascha 25+6

Hej Natascha

Ååh det var da super trist med dine bedstemødre sidste år. Så kan jeg virkelig godt forstå at julestemningen var meget langt væk

Sidste år var det også første gang min kæreste og jeg skulle holde jul sammen selvom vi der havde været sammen i over 6 år. Vi holdte jul hos mine svigerforældre og det gik bare super godt. Det var en rigtig hyggelig aften og dejligt at være sammen med min kæreste

Ååh ja der er så mange lækre julegodter som man slet ikke kan vente med at sætte tænderne i - Det må da også være ekstra slemt for dig i år nu hvor du er gravid, men så er det også ekstra tilladt at spise meget - Er det ikke sådan man siger

Rikke

Anmeld

8. november 2009

Betina88

Jeg er sådan lidt i julestemning ,. Men jeg er mest til det i december måned ..

Anmeld

8. november 2009

luckas-mor

Vinker skriver:

Hej Natascha

Ååh det var da super trist med dine bedstemødre sidste år. Så kan jeg virkelig godt forstå at julestemningen var meget langt væk

Sidste år var det også første gang min kæreste og jeg skulle holde jul sammen selvom vi der havde været sammen i over 6 år. Vi holdte jul hos mine svigerforældre og det gik bare super godt. Det var en rigtig hyggelig aften og dejligt at være sammen med min kæreste

Ååh ja der er så mange lækre julegodter som man slet ikke kan vente med at sætte tænderne i - Det må da også være ekstra slemt for dig i år nu hvor du er gravid, men så er det også ekstra tilladt at spise meget - Er det ikke sådan man siger

Rikke

håber også det går godt,, det er også fordi a den første jul vi har den llille vil jeg gerne holde hos min mor og far, så det blir med svigerforældrene i år

jah jeg blir nok nødt til at spise lidt ''ekstra'' juleguf i år smill og har da allerede spist det første marsipanbrød med nuga,,'

men elsker jul , jeg er et rigtig julemenneske,

kram

Anmeld

8. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg er begyndt at pynte lidt op i dag.

Normalt gør jeg det først sidst i november, men jeg står og ska føde mit første barn sidst på måneden, så for en sikkerheds skyld går jeg i gang nu i tilfælde af jeg ikke orker det senere.

Og det er jo også hyggeligt nu jeg går hjemme på barsel, at der er lidt gran og levende lys osv.

Denne jul bliver også super speciel for mig. Jeg skal som sædvanlig holde jul sammen med mine forældre, mormor, søster og svoger, men denne jul har jeg for første gang en kæreste med, min egen lille søn og så har min søster født sin første her i juli, en dejlig lille pige. Så det bliver helt specielt for os og jeg glæder mig som en sindssyg.

Anmeld

8. november 2009

Vinker

RGN skriver:

Jeg er begyndt at pynte lidt op i dag.

Normalt gør jeg det først sidst i november, men jeg står og ska føde mit første barn sidst på måneden, så for en sikkerheds skyld går jeg i gang nu i tilfælde af jeg ikke orker det senere.

Og det er jo også hyggeligt nu jeg går hjemme på barsel, at der er lidt gran og levende lys osv.

Denne jul bliver også super speciel for mig. Jeg skal som sædvanlig holde jul sammen med mine forældre, mormor, søster og svoger, men denne jul har jeg for første gang en kæreste med, min egen lille søn og så har min søster født sin første her i juli, en dejlig lille pige. Så det bliver helt specielt for os og jeg glæder mig som en sindssyg.

Iiih hvor snyd af du har en lovlig undskyldning for at pynte op allerede nu

Men ja det er da skønt at du kan komme hjem fra barselsgangen til et julestemningsfyldt hjem. En rigtig hyggelig tid at gå hjemme på barsel i. Jeg nød det selv rigtig meget sidste år

Det lyder da helt sikkert til at blive en fantastisk juleaften for jer i år. Jer som lille nybagt familie sammen med din egen familie. Og så er det da hyggeligt med to små babyer

Kan så godt forstå du glæder dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.