hvad er det pinligste I har gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2009

Barbamama

Tænkte det kunne være sjovt at læse nogle gode pinlige historier. Jeg lægger ud:

Jeg havde en bekendt engang (en lillesøster til en jeg havde gået i klasse med) som var gravid. Jeg mødte hende i Netto en dag og så sagde jeg: "Hvornår skal du føde?"

- Jeg har da født..

-Nej du har da ikke (hendes mave var stadig helt rund)

-Jo jeg har født

-Det kan jeg da se du ikke har siger jeg og klapper hende på maven....

-Jeg fødte altså i torsdags!

Så kunne jeg seriøst ikke have været mere rød i hovedet og kunne ikke rigtig få rodet mig ud af pinligheden så vi afsluttede vores "samtale" ret hurtigt og jeg skyndte mig væk. PUHA jeg har aldrig været så flv i mit liv!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Ni-ko-li-ne

ha ha.... jeg gjorde stort set det samme... i en butik i centeret...

vi så en ekspedient som var gravid.... og så kom den anden ekspedient... hun havde sådat et bælte liiiiiiiiiige under brystet og fra siden af lignede hun altså en gravid... hun var ikke tyk men maven var rund osv...

og det ender så med at hun ekspederer os og jeg siger : "er i allesammen bare gravide"....

nej det er da kun hende den anden som er gravid...

UPS

Anmeld

8. november 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

ha ha.... jeg gjorde stort set det samme... i en butik i centeret...

vi så en ekspedient som var gravid.... og så kom den anden ekspedient... hun havde sådat et bælte liiiiiiiiiige under brystet og fra siden af lignede hun altså en gravid... hun var ikke tyk men maven var rund osv...

og det ender så med at hun ekspederer os og jeg siger : "er i allesammen bare gravide"....

nej det er da kun hende den anden som er gravid...

UPS

ha ha ha. Man kan bare DØ af skam når man lukker sådan noget ud!!!!

Anmeld

8. november 2009

mariamiss6

Aaaaaaj hvor er jeg glad for at høre jeg ikke er den eneste der har dummet mig så grimt alligevel.....

Jeg sad i kassen i en butik, og en af stamkunderne var altså temmeligt højgravid, med tvillinger. Hun var pisse lækker som gravid, ikke tyk bare skide flot og stor rund mave.... Hold nu kæft jeg misundte hende....

Men jeg harmuligvis spurgt hende en million gange for meget hvor længe hun havde tilbage inden hun skulle føde. Og en dag, da hun kom å synes jeg godt nok ikke hendes mave så så voldsomt stor ud, men stadig stor altså, så hun så ud som om hun var højgravid. Så jeg spurgte hende om det dog ikke snart måtte være tid, og så sagde hun jo det havde det været, jeg fattede den ikke lige, og fik vidst spurgt igen hvornår det nu var det skulle ske, og så sagde hun ret gnavent (og sikkert temmeligt såret) "Aj nu holder du altså op, jeg fødte for x dage siden, og tvillingerne er hjemme ved deres far lige nu"

Nøøøøøj hvor jeg skammede mig, kunne slet ikke sige noget mere, trormåske jeg fik fremstammet noget a la tillykke, eller det var da dejligt... Og så gik hun altså....

Stakkels dame, da hun var gået kunne jeg jo godt se at det ikke ligefrem var en tvillingemave hun fes rundt med længere, og jeg kunne alligevel også godt huske at det var nogle dage siden jeg sidst havde set hende, og hun kom ellers mindst hver 2. dag

Er i vimmer hvor var jeg flov, og hvor har jeg tænkt på hende ange gange, men så hende desværre ikke siden, ville ellers gerne have sagt pænt undskyld....

Anmeld

8. november 2009

Barbamama

mariamiss6 skriver:

Aaaaaaj hvor er jeg glad for at høre jeg ikke er den eneste der har dummet mig så grimt alligevel.....

Jeg sad i kassen i en butik, og en af stamkunderne var altså temmeligt højgravid, med tvillinger. Hun var pisse lækker som gravid, ikke tyk bare skide flot og stor rund mave.... Hold nu kæft jeg misundte hende....

Men jeg harmuligvis spurgt hende en million gange for meget hvor længe hun havde tilbage inden hun skulle føde. Og en dag, da hun kom å synes jeg godt nok ikke hendes mave så så voldsomt stor ud, men stadig stor altså, så hun så ud som om hun var højgravid. Så jeg spurgte hende om det dog ikke snart måtte være tid, og så sagde hun jo det havde det været, jeg fattede den ikke lige, og fik vidst spurgt igen hvornår det nu var det skulle ske, og så sagde hun ret gnavent (og sikkert temmeligt såret) "Aj nu holder du altså op, jeg fødte for x dage siden, og tvillingerne er hjemme ved deres far lige nu"

Nøøøøøj hvor jeg skammede mig, kunne slet ikke sige noget mere, trormåske jeg fik fremstammet noget a la tillykke, eller det var da dejligt... Og så gik hun altså....

Stakkels dame, da hun var gået kunne jeg jo godt se at det ikke ligefrem var en tvillingemave hun fes rundt med længere, og jeg kunne alligevel også godt huske at det var nogle dage siden jeg sidst havde set hende, og hun kom ellers mindst hver 2. dag

Er i vimmer hvor var jeg flov, og hvor har jeg tænkt på hende ange gange, men så hende desværre ikke siden, ville ellers gerne have sagt pænt undskyld....

uha det er ikke så godt. Der er åbenbart nogen hvor maven ikke falder så hurtigt sammen igen....

Anmeld

8. november 2009

Stineve

jeg har en pinlig historie fra jeg var hjemme ved min svigermor og hendes kæreste...  sammen med Rasmus... vi sidder og griller en sommeraften, og på et tidspunkt begynder mændende at snakke om det kul de havde brugt, for det var rigtig godt og holdte sig længe varmt... så siger min kæreste; ja, det holder godt nok længe det kul, hvorefter jeg udbryder; det er jo ligesom dig min skat, du holder også længe!  DOH!

Anmeld

8. november 2009

Maise

For ca 8 år siden have jeg et som på et plejehjem hvor jeg tjente lidt penge imens jeg studerede til sygeplejerske. Jeg gik ud i køkkenet hvor en køkkendame stod og vaskede op. Hun havde en kittel på og havde en mave som en højgravid, den var helt spændt ud og jeg troede bare ikke at der var nogen tvivl. Jeg ville så være sød at spørge hende om hvornår hun havde termin, for det var jo et hårdt job når man er gravid. Hvortil hun svarer at hun ikke er gravid.

Jeg er selv overvægtig, men denne kvinde lignede en på omkring 130 kilo. Jeg var flov, og synes det var syndt for hende, det var jo min fejl. Men kan huske jeg tænkte, at så må hun sgu da tabe sig når folk tror hun er højgravid - tarvelig tanke, jeg ved det godt. Var nok bare chokkeret over hendes overvægt.

Anmeld

9. november 2009

Ansemusen

Jeg skulle starte på mit nye ungdomsjob på Burger King for mange år siden. En weekend noget tid inden sidder jeg og hyggedrikker med min kæreste og hans venner. Dene ene har selv arbejdet på MC Donnalds og fortæler mig, at de der havde den procedure, at hvis en pommes frites var mere end x antal cm lang, skulle de pakke den ind i bobbelplast og sende den til hovedkontoret i USA. Hmm... tænkte jeg, det var da underligt! Men havde godt hørt om deres mystiske regler, så tænkte bare det var en del af det.

Jeg starter så på mit nye arbejde, og under introduktionen siger jeg så noget i retning af: 'Jeg kender en der har arbejdet på MC Donnalds, hvor de skal sende pommes fritterne til hovedkontoret i USA hvis de er over x antal cm lange! Gør I også det her???' Åhh Gud altså, hvor blondie har man lov at være??!!!
Gik hjem til min kæreste og sagde, at det gjorde de altså ikke på Burger King, og så flækkede han selvfølgelig af grin over mig (den samme dejlige kæreste som jeg har i dag, så I kan forestille jer hvor mange gange jeg har hørt for den siden ). Jeg havde altså gået og troet på den historie i et godt stykke tid og blev simpelthen SÅ flov!! Men skide skægt at tænke tilbage på nu *griner*

Anmeld

10. november 2009

Barbamama

Ansemusen skriver:

Jeg skulle starte på mit nye ungdomsjob på Burger King for mange år siden. En weekend noget tid inden sidder jeg og hyggedrikker med min kæreste og hans venner. Dene ene har selv arbejdet på MC Donnalds og fortæler mig, at de der havde den procedure, at hvis en pommes frites var mere end x antal cm lang, skulle de pakke den ind i bobbelplast og sende den til hovedkontoret i USA. Hmm... tænkte jeg, det var da underligt! Men havde godt hørt om deres mystiske regler, så tænkte bare det var en del af det.

Jeg starter så på mit nye arbejde, og under introduktionen siger jeg så noget i retning af: 'Jeg kender en der har arbejdet på MC Donnalds, hvor de skal sende pommes fritterne til hovedkontoret i USA hvis de er over x antal cm lange! Gør I også det her???' Åhh Gud altså, hvor blondie har man lov at være??!!!
Gik hjem til min kæreste og sagde, at det gjorde de altså ikke på Burger King, og så flækkede han selvfølgelig af grin over mig (den samme dejlige kæreste som jeg har i dag, så I kan forestille jer hvor mange gange jeg har hørt for den siden ). Jeg havde altså gået og troet på den historie i et godt stykke tid og blev simpelthen SÅ flov!! Men skide skægt at tænke tilbage på nu *griner*

HA HA HA HA. Ej er helt ødelagt af grin!!! Det er simpelthen for sjovt. Den kunne jeg også have været hoppet på. Er ALT for godtroende!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.