Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er vist ikke så godt til at være gravid, for jeg har ikke styr på hvor langt jeg er, og kan ikke huske hvordan det lige er jeg tæller
Jeg er i dag 5+6 (har lige brugt terminsberegneren) men hvad er jeg så i morgen? 5+7 eller 6+0?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
du er i morgen 6+0. og dermed 7.uge
Limya skriver: du er i morgen 6+0. og dermed 7.uge
Hvis man er 6+0 er man så ikke kun 6 uger henne og 0 dage.. troede det var sådan man beregnede det.
ellers "tager" graviditeten jo 41 uger, men de siger jo 40 uger
Lærke90 skriver: Hvis man er 6+0 er man så ikke kun 6 uger henne og 0 dage.. troede det var sådan man beregnede det. ellers "tager" graviditeten jo 41 uger, men de siger jo 40 uger
Hej 6+0 betyder så har du været gravid i 6 hele uger.. dagen efter hedder det så 6+1 så er du i syvende uge (6 hele uger og 1 dag) Rollo 19+5 (i uge 20)
Hej
6+0 betyder så har du været gravid i 6 hele uger.. dagen efter hedder det så 6+1 så er du i syvende uge (6 hele uger og 1 dag)
Rollo 19+5 (i uge 20)
Rollo skriver:
Ja så er man i gang med 7 uge godt så troede jeg havde forstået det forkert
man er 6 fulde uger. og dermed starter 7.uge
jeg er i dag 35+2 og er i 36.uge
Jeg har dog læst at man er i den uge der står først...hvis man skal tjekke hvordan det går derinde... Men man er i gang med en ny uge..
Jeg er i uge 31+4 nu = Jeg er i gang med uge 32 men jeg er KUN i uge 31...
maria_wt skriver: Jeg har dog læst at man er i den uge der står først...hvis man skal tjekke hvordan det går derinde... Men man er i gang med en ny uge.. Jeg er i uge 31+4 nu = Jeg er i gang med uge 32 men jeg er KUN i uge 31...
Du er i uge 32 - så meget kan jeg da huske - da du er 31 uger og 4 dage henne
Super mange tak
Jeanne skriver: Super mange tak
var så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128