Kender I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. november 2009

Klumpe-dumpe

Nej det gør I selvf. ikke.

Men ih altså nogen gange har jeg vitterlig lyst til at spørge inde på OF om der er nogen der kender Nicolaj. Han har mange specielle navne, så det ville ikke bare være at skrive Nicolaj "jensen"

hmmm igår sad Natasja og jeg og skrev sammen, hun så så et foto af Nicolaj, hvor hun så skriver at hun synes hun kunne se noget af ham i Malucca... Åååhhh hvor ville jeg ønske nogen gange at andre kendte til alt det her lort, (som kendte til os begge) så flere kunne fortælle mig hvem Malucca ligner.

Nåh lige en gang formiddags ævl herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

NaFe

Åhhhh Kram Kram Kram til både dig og Malucca....

Og ja kender det jo ALT for godt..desværre.... Alle siger altid... Årh Feluca ligner dig såååå meget..Ja men det jo klart når i ikke har set hendes far og har noget a samligne med...

Men du har i hvert fald den Smukkeste lille pige...

knus

Anmeld

8. november 2009

oo

nicolaj nicolaj hovedet den forkerte vej! du skal da være velkommen til at lægge hans billede herinde, så kan vi først fortælle dig, at din datter er så smuk som sin mor  og derefter kan vi kaste dartpile efter hans fjæs

aj, men jeg kan nu godt forstå dig - det er en af de tanker der bl.a. afholder mig fra at have lyst til adoption: hvem ligner barnet?

men ved du hvad? Malucca Joy ligner sig selv og hun er ØNDIG! (ja yndig med ø - det er absolut ikke alle der kan bære det )

Anmeld

8. november 2009

Ni-ko-li-ne

Baloo er SÅ smuk og fin, en rigtig lille prinsesse.... og hun ligner dig meget!  og ved du hvad? skide være med han fjolset Nicolai som er ret tom indvendig... han kan få en papirsbåd at sejle i..... jeg tror du sendte mig et billede på min live mail... og jo jeg kan godt se der er lighed....

jeg forestiller mig (da jeg jo ikke aner en dart om det) at det er sådan en ting man nok altid vil blive mindet om, og altid vil irritere sig over, et eller andet sted? måske bliver irritationen mindre og mindre med årene....

Anmeld

8. november 2009

anna-jonas

Hej Søde!

Er det, det der fylder dine tanker i dag?? Håber ikke at jeg gjorde dig forlegen, ved at spørge på FB.??For så undskylder jeg.

Måske du en dag har lyst til at indvie mig i hvad der skete "dengang" du blev gravid med Baloo.

Til sidst.................Baloo ligner sig selv.............en skøn lille prinsesse.

Knus Mette

Anmeld

8. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Hej Søde!

Er det, det der fylder dine tanker i dag?? Håber ikke at jeg gjorde dig forlegen, ved at spørge på FB.??For så undskylder jeg.

Måske du en dag har lyst til at indvie mig i hvad der skete "dengang" du blev gravid med Baloo.

Til sidst.................Baloo ligner sig selv.............en skøn lille prinsesse.

Knus Mette

Ja fra tid til anden bliver jeg så GAL på den klovn

Men NEJ du gjorde mig IKKE forlegen på fb

Jo jeg skal nok fortælle dig det.

-Og du har helt ret Malucca ligner Malucca, en skønno stor prinsesse

Anmeld

8. november 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

Baloo er SÅ smuk og fin, en rigtig lille prinsesse.... og hun ligner dig meget!  og ved du hvad? skide være med han fjolset Nicolai som er ret tom indvendig... han kan få en papirsbåd at sejle i..... jeg tror du sendte mig et billede på min live mail... og jo jeg kan godt se der er lighed....

jeg forestiller mig (da jeg jo ikke aner en dart om det) at det er sådan en ting man nok altid vil blive mindet om, og altid vil irritere sig over, et eller andet sted? måske bliver irritationen mindre og mindre med årene....

Vi sejler op af åren, men Nico sejle ikke ned igen. For Nico gik til bunds i sin papirbåd... tralalalaaaaaeeejjjjjjjjjj.

Håber det bliver mindre og mindre,, men det skal jeg svare dig på om 30 år

Anmeld

8. november 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

nicolaj nicolaj hovedet den forkerte vej! du skal da være velkommen til at lægge hans billede herinde, så kan vi først fortælle dig, at din datter er så smuk som sin mor  og derefter kan vi kaste dartpile efter hans fjæs

aj, men jeg kan nu godt forstå dig - det er en af de tanker der bl.a. afholder mig fra at have lyst til adoption: hvem ligner barnet?

men ved du hvad? Malucca Joy ligner sig selv og hun er ØNDIG! (ja yndig med ø - det er absolut ikke alle der kan bære det )

Alli bali buh søde dejlige skønne Malou-balooo er lige så Øndig som sin tante Grøn.

-Og jo det er netop tanken om HVEM LIGNER HUN. som jeg skrev til dig min mor hun ligner hende

Anmeld

8. november 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Åhhhh Kram Kram Kram til både dig og Malucca....

Og ja kender det jo ALT for godt..desværre.... Alle siger altid... Årh Feluca ligner dig såååå meget..Ja men det jo klart når i ikke har set hendes far og har noget a samligne med...

Men du har i hvert fald den Smukkeste lille pige...

knus

Ja vores 3 Lucaér er IHVER TILFÆLLE de smukkeste pigebørn i verden

Anmeld

9. november 2009

KWL

Æv altså de mænd!!! Kan de da ikke bare.... bliver jo helt gal i skralden!!!

Jeg kan kun sige som de andre at din smukke prinsesse ligner sig selv og sin smukke mor.

Sender et varmt knus til jer to tøser - håber de hjælper bare lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.