Børn med flere mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange mænd har du børn med

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.160 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. november 2009

NaFe

Ja jeg sad lige og kom til a tænke på dette. Kommer jo forhåbentlig selv til a få flere børn en dag, men ja det bliver jo med en anden end Felucas far...

Så tænkte vor mange der egentligt har børn med mere en en mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Lone Jakobsen

jamen så lad mig være den første til at stemme...og fortælle.... at jeg har børn med 3 forskellige mænd.

har ellers altid svoret at jeg ikke ville ha 3 børn med 3 forskellige....og det har jeg så heller ikke fået... jeg har fået 4 børn med 3 forskellige ja tingene bliver ikke altid som man regner med...og hvor er det super heldigt

Anmeld

8. november 2009

Klumpe-dumpe

Hehe ja jeg har jo "kun" Malucca, så en "far" et barn. Og får heller ikke flere....

-Jo måske bonusbørn, skulle da være velkommen.

Anmeld

8. november 2009

Honningblomst

Altså, jeg vil sige at jeg kun har en far til mine tre drenge...selvom jeg fik jeppe med en anden eller flere andre..(Jeppe plejer at sige at han har tre fædre, en "på papiret far" en "bio-far" og en "socialfar") så er det de smås far der er der for dem alle tre. Han skal også adoptere Jeppe når han bliver 18 år. Men Jeppe er ikke på weekend hos andre end mig..

Så jeg har med en kun og ville ikke bryde mig om at have børn med flere forskellige...

Knus Eva,

Anmeld

8. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har kun et barn, så det svar er nemt nok Men når den nye kommer til sommer, så har jeg to børn med den samme

Anmeld

8. november 2009

1977

Profilbillede for 1977
nutche skriver:

jamen så lad mig være den første til at stemme...og fortælle.... at jeg har børn med 3 forskellige mænd.

har ellers altid svoret at jeg ikke ville ha 3 børn med 3 forskellige....og det har jeg så heller ikke fået... jeg har fået 4 børn med 3 forskellige ja tingene bliver ikke altid som man regner med...og hvor er det super heldigt

Min mor sagde det samme da hun var ung, men hun har 3 børn med 3 mænd

Anmeld

8. november 2009

wamse

Jeg har 3 børn, med 2 forskellige mænd. Kasper på 16 og Michael på 14 med Henrik og så Lærke på 3 med Martin.

Anmeld

8. november 2009

LouiseNielsen

Jeg fik Nicklas med en mand... Og venter nr 2 med en ny mand, som jeg er sammen med nu. Og jeg skal ikke have flere børn medmindre det er med den mand jeg er sammen med nu.

Så til april har jeg to børn med to forskellige mænd.... Dog er den første mand slet ikke inde i billedet da han skred og aldrig har set sig tilbage efter jeg blev gravid! Så jeg plejer at sige jeg har barn nr to på vej med den samme mand! Da jeg aldrig tænker på Nicklas bio far som hans rigtige far....

Anmeld

8. november 2009

Ni-ko-li-ne

eet barn med een mand :0) måske kommer der slet ikke flere, det afhænger af mange ting jo :0)

Anmeld

8. november 2009

Mor.sander

Jeg har børn med to forskellige. Når min mand og jeg så engang er så heldige at vente os, bliver det med 3 forskellige for mit vedkommende og to forskellige for min mand. Men det bliver så også den sidste for både min mands og mit vedkommende.

Men heller lykkelig mor til børn med forskellige fædre, end en ulykkelig mor til børn med samme far.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.