3d/4d scanning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. november 2009

Lærke90

Hej ladies

Ja nu har jeg endelig fået kæresten overtalt til at vi godt kan ofre penge på en 3d/4d scanning, så det skal vi til på onsdag som vi glæder os rigtig meget til..

Mit spørgsmål er så at jeg er så langt henne nu at hun nok har "sat sig fast" kan det godt lade sig gøre at få ansigtet at se osv alligevel ? lidt ærgeligt hvis man ikke kan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Smukkert

Lærke90 skriver:

Hej ladies

Ja nu har jeg endelig fået kæresten overtalt til at vi godt kan ofre penge på en 3d/4d scanning, så det skal vi til på onsdag som vi glæder os rigtig meget til..

Mit spørgsmål er så at jeg er så langt henne nu at hun nok har "sat sig fast" kan det godt lade sig gøre at få ansigtet at se osv alligevel ? lidt ærgeligt hvis man ikke kan..

Det skal foretages inden uge 32.. Der skal være nok fostervand.

Jeg fik min i uge 28, hvor han lå med hovedet nedad. Derfor var det sværere at se hele ansigtet på en gang, da moderkagen lå ind over.. Ja, og så var navlestrengen også i vejen.

Anmeld

8. november 2009

Lærke90

T231109 skriver:

Det skal foretages inden uge 32.. Der skal være nok fostervand.

Jeg fik min i uge 28, hvor han lå med hovedet nedad. Derfor var det sværere at se hele ansigtet på en gang, da moderkagen lå ind over.. Ja, og så var navlestrengen også i vejen.

arg man kan godt få den foretaget efter..

har nemlig fået en tid og hun ved godt hvor langt jeg er henne. Så vidt jeg ved kan du få den foretaget gennem hele graviditeten. det tilbyder de i hvert fald

Anmeld

8. november 2009

SHERO

Her lå han med hovedet godt gemt i hofteskålen da jeg var til scanning, måtte komme igen ugen efter, og han havde stadig ikke flyttet sig. Fik et par gode billeder, men slet ikke som jeg kan se andre har fået. Må indrømme jeg var lidt skuffet, men er selvf altid en oplevelse at være til scanning.

Fortryder det ikke, for fik da set at han har både næse og mund, og ikke har læbespalte osv. Men man skal nok bare være forberedt på at måske ikke bliver ligeså gode som nogen af dem man ser.

Anmeld

8. november 2009

maria_wlt

Jeg fik min i uge 27+...det kan la sige gøre indtil uge 35...

Anmeld

8. november 2009

Lærke90

maria_wt skriver:

hmm det lyder godt nok underligt hvis man kun kan få den dertil da de tilbyder helt til uge 40

Nå men skriver til dem og høre hvad de siger. Synes det ville være ærgeligt at bruge 1200kr på noget man ikke kan "se" ordentligt

Anmeld

8. november 2009

Lærke90

Tullen85 skriver:

Her lå han med hovedet godt gemt i hofteskålen da jeg var til scanning, måtte komme igen ugen efter, og han havde stadig ikke flyttet sig. Fik et par gode billeder, men slet ikke som jeg kan se andre har fået. Må indrømme jeg var lidt skuffet, men er selvf altid en oplevelse at være til scanning.

Fortryder det ikke, for fik da set at han har både næse og mund, og ikke har læbespalte osv. Men man skal nok bare være forberedt på at måske ikke bliver ligeså gode som nogen af dem man ser.

Hvor langt var du henne da du fik din foretaget ?

Anmeld

8. november 2009

SHERO

Lærke90 skriver:

Hvor langt var du henne da du fik din foretaget ?

Jeg var kun i ude 27, men iflg hende der scannede mig var det næsten lige så besværligt som hvis han havde stået fast i bæknet når han lå i hoften... Men ved det selvfølgelig ikke.

Men prøv at skriv til eksperterne herinde, der er en fra scanningsklinikken, må hun næsten vide... :-)

Anmeld

8. november 2009

Lærke90

Tullen85 skriver:

Jeg var kun i ude 27, men iflg hende der scannede mig var det næsten lige så besværligt som hvis han havde stået fast i bæknet når han lå i hoften... Men ved det selvfølgelig ikke.

Men prøv at skriv til eksperterne herinde, der er en fra scanningsklinikken, må hun næsten vide... :-)

Ja okay ..

Har prøvet at skrive til dem som skal scanne mig, så må lige se hvad de siger..

øvøv hvorfor var jeg ikke bare det hurtigere

Tusind tak for jeres svar alle sammen

Anmeld

8. november 2009

maria_wlt

maria_wt skriver:

rettelse...der hvor jeg blev scannet siger de faktisk at bedste resultat er i 24-30...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.