Fiks racerbane...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.817 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. november 2009

lonemus

.....jeg skal købe en racerbane til min søn på 2½ år i julegave, men er i tvivl om hvilken jeg skal købe.

Det skal være en rigtig racerbane med loop og det hele, altså ikke en babyracerbane i træ.

Har I et godt råd til hvilken jeg skal købe??

Må max. koste 500-1000 kr

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Honningblomst

Hmm., racerbaner er jo desværre noget af det legetøj som der i virkeligheden ikke er meget leg i...som et barn engang sagde, den leger jo med sig selv..

Så prøv at finde en bane der er let at samle, for mange af dem er besværlige og tager en evighed at samle og når den er samlet så er der ikke meget leg i.

jeg tænker på noget hotwheels noget....men måske han er lige ung nok til racerbaner...

Eva.

Anmeld

8. november 2009

lonemus

Eva skriver:

Hmm., racerbaner er jo desværre noget af det legetøj som der i virkeligheden ikke er meget leg i...som et barn engang sagde, den leger jo med sig selv..

Så prøv at finde en bane der er let at samle, for mange af dem er besværlige og tager en evighed at samle og når den er samlet så er der ikke meget leg i.

jeg tænker på noget hotwheels noget....men måske han er lige ung nok til racerbaner...

Eva.

Tak for svar, jeg vil prøve at kigge efter det

Hos os er racerbane MEGET interessante, han kan sidde i timevis (næsten) og lege med den, når vi er på besøg....ser han én et sted kan jeg næsten ikke hive ham væk, han er dybt fascineret af den kører rundt og loop'en....så jeg er ikke i tvivl om, at han skal have en fin racerbane

Lone

Anmeld

8. november 2009

malou

Min kæreste er jo et geni indefor racerbaner... og han siger at når han er så lille er de "små" pakker gode nok... men lidt senere ville det være bedre - MEGET bedre.. at ønske sig lidt ad gangen og købe en rigtig god bane der er ordetlig i kvalitet. bilerne til dem koster vist 500 stk og opefter... vi kiggede på nogle sidst vi var i Toys r´us og der kunne man få et start kit til 2500 kr

knus malou hvis dreng også skal have racerbaner

Anmeld

8. november 2009

Malthesmoar

Flexitrax er godt der kan de selv lave bakker mv

Dog ikke loops

Mvh

Anmeld

8. november 2009

oo

jeg følger lige med her, for jeg har besluttet at min niece på 2 skal have en racerbane. feminist mosteren var ved at græde til fødselsdagen i oktober hvor hun fik: dukkevogn, komfur, gryder, højhælede sko og prinsessekjoler, dukke og potte. Altså alt sammen legetøj der skal opdrage hende til at blive en god husmor, så jeg gør altid en dyd ud af at hun skal have noget der bryder dette mønster (forstå mig ret, jeg syntes det er vigtigt og godt at hun får de ting, MEN hun skal også have ting der ikke binder hende til hjemmet - og så skal drenge for øvrigt også have de her ting, de skal skam ikke nøjes med biler og pistoler!!)

Anmeld

8. november 2009

ekzunz

Jeg har fået besked på at hvis jeg skal købe en racerbane så skal det være Scalextric da det er det bedste, men jeg synes måske nok det er i overkanten til en på 2 1/2 - de er jo lidt mere hårdhændede.

Flexi-Trax banerne er rigtigt gode, og så kan man jo få dem med Spiderman, Ben 10 og mange andre temaer, og de kan lege med dem læææænge. Ellers er der også man racerbaner med McQueen, de har været et stort hit herhjemme.

Anmeld

8. november 2009

ekzunz

Tjuhl skriver:

jeg følger lige med her, for jeg har besluttet at min niece på 2 skal have en racerbane. feminist mosteren var ved at græde til fødselsdagen i oktober hvor hun fik: dukkevogn, komfur, gryder, højhælede sko og prinsessekjoler, dukke og potte. Altså alt sammen legetøj der skal opdrage hende til at blive en god husmor, så jeg gør altid en dyd ud af at hun skal have noget der bryder dette mønster (forstå mig ret, jeg syntes det er vigtigt og godt at hun får de ting, MEN hun skal også have ting der ikke binder hende til hjemmet - og så skal drenge for øvrigt også have de her ting, de skal skam ikke nøjes med biler og pistoler!!)

Super ide!!

Lukas har brugt Klaras røde Brio-komfur meget mere end hun har, men hun har tilgengæld stået i timevis ved hans værktøjsbænk...og han har aldrig gidet bruge det.

Børn vil meget gerne lege med alt hvad der kan leges med uden at de begrænser sig af kønsroller og det skal vi da kun hjælpe dem med og opfordre dem til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.