hurdig hjælp ang tampong?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej må man godt bruge dem når man lige har født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Ni-ko-li-ne

nej... først når du har været ved lægen 8 uger efter

Anmeld

8. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hvad sker der ved og gør det?

Anmeld

8. november 2009

Cris

Jeg tror, at musklerne ikke er stramme nok til at kunne holde den endu   Og det hele skal få lov til at hele inden man putter noget af den slags i, for man kan få en betænelse. Lad den der blod komme ud først og så, hvis du ammer, kunne det være at du ikke har brug for tampon i et styk tid.

Anmeld

8. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Cris skriver:

Jeg tror, at musklerne ikke er stramme nok til at kunne holde den endu   Og det hele skal få lov til at hele inden man putter noget af den slags i, for man kan få en betænelse. Lad den der blod komme ud først og så, hvis du ammer, kunne det være at du ikke har brug for tampon i et styk tid.

problemet er sådan set at jeg sidder uden bind på en søndag og har kun tamponger, har nogle bind som slet ikk kan holde så bølder ud over det hele

Anmeld

8. november 2009

Cris

Elias"s mor skriver:

problemet er sådan set at jeg sidder uden bind på en søndag og har kun tamponger, har nogle bind som slet ikk kan holde så bølder ud over det hele

Nå, man husk at købe nogle bind i morgen!   Men du kan finde noget stoff, som du ikke vil beholde og bruge den og så kan du bare smide den ud. Eller måske kan du ringe til en veninde og høre, om de kan hjælpe dig med det?

Anmeld

8. november 2009

Ni-ko-li-ne

det er noget med de bakterier der dannes i en tampon..... de smutter lige op i underlivet så kort tid efter en fødsel...

Anmeld

8. november 2009

mariamiss6

I din livmoder er lige nu et stort sår, der hvor moderkagen sad fast, og du har absolut høj risiko for at få en kedelig infektion hvis du vælger at sætte en tampon op nu.

Det er virkelig en meget dårlig idé, og jeg tør vædde med det også vil gøre pisse ondt.....

Få fat i en ven eller spæn på tanken, de har helt sikkert noget... Eller ring helt seriøst til det nærmeste plejehjem, og tig dem om at få lo at købe et par sygehusbleer...

Anmeld

8. november 2009

Lone Jakobsen

eller i en meget snæver vending...så brug en af babys bleer...

ved godt det lyder sjovt, men fold den godt ud og stop den i et par gamle trusser.

Anmeld

8. november 2009

Rikke, Liam & Linus

En tampon ville heller ikke kunne holde på blodet selvom det kunne lade sig gøre.

Men et tip er at købe tena lady...altså de tykke, der normalt bruges til ukontrolleret vandladning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.