Influenzavac. er bestilt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. november 2009

Saaby

Jeg skal vaccineres i morgen, men er stadig meget i tvivl. Hvad gør i andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

bonnie81

hej

jeg er sammen  med min læge blevet enjg om at jeg ik skal vacciners.

Anmeld

8. november 2009

malou

Jeg skal IKKE vac. - Jeg tør ikke når man ikke ved nok om den... - tænk hvis man gik hen og blev vildt syg eller den fremkaldte en anden sygdom... næh tak!!! Har endda fået et brev ind ad døren herhjemme (Sverige) hvor en svensk proffes. advarer mod den...- Ingen i min familie skal have den...

knus malou

Anmeld

8. november 2009

sarahb

absolut heller ikke her. Der er ikk lavet nok forskning til jeg vil have den..og alt for mang risici... så nej bestemt ikke her. synes folk blæser h1n1 op til at være helt sindsygt..

Anmeld

8. november 2009

Ni-ko-li-ne

den eneste grund til at jeg ville lade mig vaccinere er faren for at smitte Nikoline... 

jeg synes den influenza er blæst op, og procentvis dør der ikke flere af den end der gør af alm influenza, som jeg heller ikke ønsker at smitte Nikoline med....

tilgengæld synes jeg også alt det fis omkring vaccinen er blæst op....

Anmeld

8. november 2009

bagger26

Jeg er også selv meget i tvivl.. Min kæreste er i en branche hvor chancen for at han kan få influenzaen med hjem er meget stor. Han er taxachauffør, så han køre med mange skolebørn, syge, læger, sygeplejsker osv.. Han har spurgt mange ft de læger han køre med tilråds, og de har alle sagt ja til at jeg skulle få den. Jeg prøver ikke at lytte til hvad medierne siger, men hvad fagpesonerne siger og de har alle sagt ja til at jeg skulle få den, og jeg er ikke i nogen risikogruppe andet end jeg er gravid.

Men er stadig meget i tvivl, for jeg aner jo ikke hvad det er man får i kroppen.. så her d. 12 nov skal jeg til 25.ugers tjek og så får jeg mig en lang samtale med min egen læge. Og så må vi se hvad jeg ender med at bestemme mig for. Kender flere gravide som er blevet rådt til af deres læger at få den, og de er også "kun" gravide.  Men rigtig svært er det...

Anmeld

8. november 2009

Bondepigen

Jamen herhjemme i DK er det jo bare slet ikke alle der kan få den....

Min læge vurderer at vores datter ikke skal have den trods det at hun sikkert har astmatisk bronkitis, jeg vurderes heller ikke til at skulle have den selv om jeg har nogle lungeproblemer, men min kæreste må gerne få den, da han har astma som er under kontrol.

Så er det bare jeg tænker, det er sunde og raske unge mennesker og børn der er døde i Norge, burde alle så ikke tilbydes den ligesom i Norge og Sverige!??

Tænker osse at når man vil give et hel land det både i Norge og Sverige, så kan vaccinen da ikke være så slem, som folk snakker om...?? Men nøj hvor er det træls at man skal være så forvirret!!

Og så kan man gå og være nervøs de næste par år indtil influenzaen er ved at forsvinde igen....

Anmeld

8. november 2009

Siber

jeg vil bare lige sige, at det er altså ikke alle der får tilbudt den her i Norge.

Knus Siber bosat i Norge!

Anmeld

8. november 2009

maria_wlt

Jeg siger pænt nej tak...imens jeg er gravid ihvertfald...ved ikke helt om jeg vil bagefter men det bliver IKKE nu hvor jeg er gravid...

Anmeld

8. november 2009

Bondepigen

Siber skriver:

jeg vil bare lige sige, at det er altså ikke alle der får tilbudt den her i Norge.

Knus Siber bosat i Norge!

Ok, det synes jeg da de har sagt i medierne, men dem skal man jo heller ikke altid stole på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.