Influenzavac. er bestilt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. november 2009

Saaby

Jeg skal vaccineres i morgen, men er stadig meget i tvivl. Hvad gør i andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

bonnie81

hej

jeg er sammen  med min læge blevet enjg om at jeg ik skal vacciners.

Anmeld

8. november 2009

malou

Jeg skal IKKE vac. - Jeg tør ikke når man ikke ved nok om den... - tænk hvis man gik hen og blev vildt syg eller den fremkaldte en anden sygdom... næh tak!!! Har endda fået et brev ind ad døren herhjemme (Sverige) hvor en svensk proffes. advarer mod den...- Ingen i min familie skal have den...

knus malou

Anmeld

8. november 2009

sarahb

absolut heller ikke her. Der er ikk lavet nok forskning til jeg vil have den..og alt for mang risici... så nej bestemt ikke her. synes folk blæser h1n1 op til at være helt sindsygt..

Anmeld

8. november 2009

Ni-ko-li-ne

den eneste grund til at jeg ville lade mig vaccinere er faren for at smitte Nikoline... 

jeg synes den influenza er blæst op, og procentvis dør der ikke flere af den end der gør af alm influenza, som jeg heller ikke ønsker at smitte Nikoline med....

tilgengæld synes jeg også alt det fis omkring vaccinen er blæst op....

Anmeld

8. november 2009

bagger26

Jeg er også selv meget i tvivl.. Min kæreste er i en branche hvor chancen for at han kan få influenzaen med hjem er meget stor. Han er taxachauffør, så han køre med mange skolebørn, syge, læger, sygeplejsker osv.. Han har spurgt mange ft de læger han køre med tilråds, og de har alle sagt ja til at jeg skulle få den. Jeg prøver ikke at lytte til hvad medierne siger, men hvad fagpesonerne siger og de har alle sagt ja til at jeg skulle få den, og jeg er ikke i nogen risikogruppe andet end jeg er gravid.