Jeg har købt en del børnetøj over trendsales, og har rigtig postive erfaringer med det. Meget af tøjet er rigtigt rigtig fint, og jeg synes at folk er gode til at skrive: der er en lille plet nedste på det ene bukseben eller hvad det nu er. så er det op til en selv om man vil have det eller ej.
Jeg har kun to gange oplevet en dårlig handel. Den ene gang købte jeg en Katvig rygsæk. I annonce stod der rygsæk, i mit spørgsmål til sælger bruger jeg ordet rygsæk, og så får jeg en net/skuldertaske tilsendt
Sælger synes nok lidt at det var noget pjat at jeg brokkede mig over det, men handlen gik retur.
Den anden gang, købte jeg et sæt næsten ubrugt regnsæt. Det var også næsten ubrugt, det kunne jeg med lethed se, MEN der var 6 små huller ved numsen på regnbukserne. Det skrev jeg til sælger, og hun undskyldte mange gange og sagde at det anede hun vitterlig ikke. Vi blev enige om at hun satte pengene jeg havde givet for sættet minus porto ind på min konto.
Jeg synes det er genialt at man kan få noget rigtig fedt børnetøj der kun er meget lidt brugt, til en 1/3del af prisen.
Men øv, hvor kan jeg godt forstå din frustration! Det lyder også af rigtig mange penge synes jeg. Jeg ville klart returnere bluserne. Der er ingen grund til at have to bluser liggende som du ikke har lyst til at bruge, og så have givet en formue for dem.
Anmeld