nøøøj jeg keder mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. november 2009

Barbamama

....og jeg er mega træt, men jeg kan ikke lide at sove når Casper ikke er hjemme... Hvad laver I andre andet end at være her? Hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

NaFe

Uha kender godt det med ikke a kunne li a sove alene..

Jamen herhjemme er det børnefri aften..Feluca sover hos min mor. Så jeg har spillet lidt højt musik og bare hygget mig med a kunne gøre som jeg vil... Og ja resten a tiden går jo herinde..smiler

Og ser en go film på tv2...

Anmeld

7. november 2009

Barbamama

Feluca09 skriver:

Uha kender godt det med ikke a kunne li a sove alene..

Jamen herhjemme er det børnefri aften..Feluca sover hos min mor. Så jeg har spillet lidt højt musik og bare hygget mig med a kunne gøre som jeg vil... Og ja resten a tiden går jo herinde..smiler

Og ser en go film på tv2...

ha ha ja den ser jeg også, jeg har set den før men den er meget god...

Ja jeg sidder bare og håber på Casper ikke kommer alt for sent hjem men det gør han jo nok. Og vi skal hjem til min mor i morgen så vi bliver nogle hængte nogen...

Anmeld

7. november 2009

TbCp

michella80 skriver:

....og jeg er mega træt, men jeg kan ikke lide at sove når Casper ikke er hjemme... Hvad laver I andre andet end at være her? Hi hi

Vi holder computertræf i aften. Har spillet et LATTERLIGT bilspil.... jeg taber hver gang.... så for at Carsten og jeg ikke skal blive skilt synes jeg det var bedst jeg lige kiggede lidt baby.dk i stedet for

Anmeld

7. november 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Vi holder computertræf i aften. Har spillet et LATTERLIGT bilspil.... jeg taber hver gang.... så for at Carsten og jeg ikke skal blive skilt synes jeg det var bedst jeg lige kiggede lidt baby.dk i stedet for

ha ha ha ja man kan blive alt for bidt af sådan noget

Anmeld

7. november 2009

TbCp

michella80 skriver:

ha ha ha ja man kan blive alt for bidt af sådan noget

Jamen det er forfærdeligt
Vi sidder 3 gutter og to tøser og begge os tøser er stoppet nu.... tror også den anden var ved at gå fra sin mand over det

Anmeld

7. november 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Jamen det er forfærdeligt
Vi sidder 3 gutter og to tøser og begge os tøser er stoppet nu.... tror også den anden var ved at gå fra sin mand over det

ha ha ha er FLAD af grin!!!

Anmeld

7. november 2009

anna-jonas

Har siddet og lumret her foran pc'en hele aftenen....................men går i seng nu, for vi ved jo aldrig hvad natten bringer. Det er efterhånden længe siden, vi har fået mere end 3 timer sammenhængende søvn herhjemme.

Nyd din alenetid.....................gå i seng med et ugeblad eller en bog. Bare det var mig.

Anmeld

7. november 2009

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Har siddet og lumret her foran pc'en hele aftenen....................men går i seng nu, for vi ved jo aldrig hvad natten bringer. Det er efterhånden længe siden, vi har fået mere end 3 timer sammenhængende søvn herhjemme.

Nyd din alenetid.....................gå i seng med et ugeblad eller en bog. Bare det var mig.

ja jeg prøver men jeg er bare bange når jeg er alene og især efter alt det her spøgelses-halløj... Slapper sgu ikke helt af endnu....

Anmeld

7. november 2009

Barbamama

men ja jeg må måske hellere PRØVE at se om jeg kan sove. Klokken kan nemt blive 3 inden han dukker op....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.