Hvilke mærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. november 2009

Klumpe-dumpe

har jeres autostol???

Ja jeg ved godt jeg har spurgt før. Men det fylder virkelig meget i mit hovede

Jeg vil jo gerne at Malucca næste autostol også er bagudvendt. -Og synes ikke der er noget rigtigt på mærket herhjemme i DK. (eller jeg kan finde dem)

Men en pusling, jeg har i Sverige har fundet den her. Den opfylder jo alle krævene. Men kender udmiddelbart ikke mærket. Gør I?

http://www.britax.se/multitech08.htm

Hvis jeg ikke kan finde den rigtige bagudvendte, så tror jeg, det bliver en Römer igen.

Kram snot forvirret autostol jæger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

NaFe

De har i hver fald det mærke i babysam.... kender intet til hvad der er gode og dårlige..

Jeg har selv en maxi-cosi til feluca... Og hun skal os have en ny i julegave og tror også det bliver en maxi-cosi denne gang... De opfylder os de krav de nu skal...og så jeg vild med deres designs.. Ja feluca kan jo ikke leve uden en i pige-farver....hendes mor er jo lidt crazy med sådan noget... hehe

Anmeld

7. november 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

De har i hver fald det mærke i babysam.... kender intet til hvad der er gode og dårlige..

Jeg har selv en maxi-cosi til feluca... Og hun skal os have en ny i julegave og tror også det bliver en maxi-cosi denne gang... De opfylder os de krav de nu skal...og så jeg vild med deres designs.. Ja feluca kan jo ikke leve uden en i pige-farver....hendes mor er jo lidt crazy med sådan noget... hehe

Lige nu har Malucca Römer babysafe i total tøse design. Lyserød m. blomser. Så ihhh jo I know, men det undre dig vel heller ikke, ligeså lidt som det undre mig med dig.

Jeg kan ikke finde den på deres hjemmeside. Men de er jo strengere med deres kræv i Sverige.

Kram

Anmeld

7. november 2009

NaFe

malucca09 skriver:

Lige nu har Malucca Römer babysafe i total tøse design. Lyserød m. blomser. Så ihhh jo I know, men det undre dig vel heller ikke, ligeså lidt som det undre mig med dig.

Jeg kan ikke finde den på deres hjemmeside. Men de er jo strengere med deres kræv i Sverige.

Kram

Ej den er så fed den med blomsterne..stod slev og kiggede på den flere gange da jeg skulle købe...

De har i hvert fald det mærke i deres katalog fra 2009...

Anmeld

7. november 2009

anna-jonas

Jeg havde en britax stol til Jonas......................var yderst tilfreds med den.

Men.....................kig ind på "TÆNK"s hjemmeside, der er der resultater af div. test af autostole.

Knus Mette

Anmeld

7. november 2009

anna-jonas

Sjovt, vi har en maxi-cosi tobi til Anna............................super stol, og var testvinder i 2006.

Anmeld

7. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Jeg havde en britax stol til Jonas......................var yderst tilfreds med den.

Men.....................kig ind på "TÆNK"s hjemmeside, der er der resultater af div. test af autostole.

Knus Mette

Det vil jeg gøre, tænkte min lille hjerne ikke på

Men glæder mig at du var tilfreds med Jonas´det er også nogle gange bedre at vide hvordan den er af folk der selv har haft den.

Knus til dig Mette-musen.

Anmeld

7. november 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Ej den er så fed den med blomsterne..stod slev og kiggede på den flere gange da jeg skulle købe...

De har i hvert fald det mærke i deres katalog fra 2009...

hmmm jeg må ud og tale med Peter i butikken. Men tror nu den bliver købt i sverige, Tyskland eller England der er en del penge at spare.

ja den fåes hvis ikke mere tøset end det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.