Hørfrø olie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. november 2009

Tvilling

Hej nogen der har erfaring med om man må tage hørfrø olie når man er gravid. Har søgt på nettet. Der er både for og imod.

Knuz Tvilling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Winnie

Må indrømme at jeg ikke har læst om det på nette, men jeg bruger det i min smootie.

Anmeld

8. november 2009

Tvilling

Winnie skriver:

Må indrømme at jeg ikke har læst om det på nette, men jeg bruger det i min smootie.

Oki. Jeg læste bare at man frarådede at tage det i 2 og 3 tremester pga risiko for for tidlig fødsels, men andre steder anbefaler man pga mor og foster.

Anmeld

8. november 2009

Lise

Jeg har aldrig hørt at man ikke må.. da jeg ventede min første lavede jeg nogle gange en hørfrø-cocktail   pga hård mave...

Anmeld

8. november 2009

Tvilling

lyder godt. Det er netop derfor jeg ville tage det. Pga maven. Lyder godt. Så fortsætter jeg. Selvom det smager af

Anmeld

8. november 2009

Winnie

Tvilling skriver:

lyder godt. Det er netop derfor jeg ville tage det. Pga maven. Lyder godt. Så fortsætter jeg. Selvom det smager af

Altså hvis det bare er for at sætte gang i maven, hvorfor så ikke bruge en anden olie som smager af mindre? Tidsel olie er ret neutral og mandel olie er også god. Selvfølgelig smag og behag

Held og lykke

Anmeld

9. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Hvad med denne?

Skal lige siges at jeg ikke ved om den må spises under graviditet eller ej, men kan ikke forestille mig det er farligt på nogen måde.

http://www.urtekram.dk/produktdetaljerfoedevarer/?tx_ttproducts_pi1[cat]=273&tx_ttproducts_pi1[backPID]=632&tx_ttproducts_pi1[product]=1445&cHash=43ad54d402

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.