Kan ikke finde ud af det .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. november 2009

Klitgaard

Ja jeg kan ikke finde ud ,hvor jeg skal høre til her eller på navlestreng . jeg startede på navlestreng . så var der en del der flyttede her til baby dk og jeg flyttede bagefter , så flyttede jeg tilbage til navlestreng igen da jeg ikke lige kunne overskue at være ny på to sider . Nu har jeg jo så skrevet på navlestreng et godt stykke tid , men kigger stadig lidt her på siden og her er da godt nok noget mere gang i den . så måske jeg skulle flytte her til igen . Det var lige lidt plidder pladder fra mig

Hilsen Rikke Mor til Ida på 10 Emilie på 6 og Oskar på 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

JustAnotherName

Ja - bliv da her  ....det har jeg valgt at gøre!

Jeg får heller ikke "plejet" begge steder. Og det er hér de fleste er, og her der er gang i den, synes jeg.
Så jeg holder mig til baby.dk nu, og er blevet rigtig glad for det!

Vi er jo oveni købet så privilligerede, at have vores egen lille "lomme" herinde, kun for os NS'ere. Det er rart at man selv kan vurdere om man orker den helt store debat ude i de andre forums eller man hellere bare vil holde sig til snakken der foregår hérinde.

Hilsen Katrine - mor til Bianca på 2 år og Celina på 5 måneder
......som efterhånden er mere og mere overalt på baby.dk's debatter

Anmeld

7. november 2009

Milka

jeg bliver her : ) her føler man at man er blandt venner, synes jeg slet ikke man gør mere på navlestreng

Anmeld

7. november 2009

Bondepigen

Du skal da blive her Rikke. 

Anmeld

8. november 2009

Vinker

Du ska da helt sikkert blive herinde  Synes det er så super dejligt at vi har vores egen lille gruppe for os fra NS. Og så kan man jo altid (hvis man tør...) våge sig ud i de andre forumer også (men vær forberedt på at tonen ofte er meget hård....)

Anmeld

8. november 2009

Vinker

Milka skriver:

jeg bliver her : ) her føler man at man er blandt venner, synes jeg slet ikke man gør mere på navlestreng

Jaaah

Anmeld

8. november 2009

Vingummien

Klitgaard skriver:

Ja jeg kan ikke finde ud ,hvor jeg skal høre til her eller på navlestreng . jeg startede på navlestreng . så var der en del der flyttede her til baby dk og jeg flyttede bagefter , så flyttede jeg tilbage til navlestreng igen da jeg ikke lige kunne overskue at være ny på to sider . Nu har jeg jo så skrevet på navlestreng et godt stykke tid , men kigger stadig lidt her på siden og her er da godt nok noget mere gang i den . så måske jeg skulle flytte her til igen . Det var lige lidt plidder pladder fra mig

Hilsen Rikke Mor til Ida på 10 Emilie på 6 og Oskar på 2.

Jeg er selv lidt begge steder, men navlestreng bruger jeg kun til lige at lave en update engang imellem og så lige læse om dem jeg stadig gerne vil følge med i som f.eks liam.

Anmeld

9. november 2009

KWL

Bliv her - det gør jeg. Men må ærligt indrømme at jeg har haft svært ved at kvitte NS. Det var bare så godt engang

Men alle de skønne piger er her så .....

Anmeld

10. november 2009

Klitgaard

Var slet ikke klar over der var så dejligt og hyggeligt her på siden ,her kan jeg da ikke andet end blive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.