Søvn / Drømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. november 2009

Tvilling

Godmorgen

Har haft en elendig nat. Mit venstre ben sov vildt da jeg skulle i seng i går, så gik det i venstre arm og fik en mærkelig uro i kroppen. Da jeg omsider falder i søvn, drømmer jeg HELT vildt om edderkopper, og jeg er rædselsslagen for edderkopper. Og jeg har ikke drømt sådan noget mærkelig noget i flere år.

Er der andre der har kendskab til det??

Knuz Tvilling uge 9

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

missKat

Tvilling skriver:

Godmorgen

Har haft en elendig nat. Mit venstre ben sov vildt da jeg skulle i seng i går, så gik det i venstre arm og fik en mærkelig uro i kroppen. Da jeg omsider falder i søvn, drømmer jeg HELT vildt om edderkopper, og jeg er rædselsslagen for edderkopper. Og jeg har ikke drømt sådan noget mærkelig noget i flere år.

Er der andre der har kendskab til det??

Knuz Tvilling uge 9

Kan desværre ikke tyde drømme og hvorfor du har ondt. Men jeg har nu altid drømt meget men slet ikke i forhold til efter jeg er blevet gravid!!!!

Jeg kan nå op til 3-4 drømme på en nat og huske dem når jeg vågner. Føler nogen gange jeg slet ikke når at sove. Jeg har også fået flere mareridt.

Og jeg har kunnet fornemme på ældre tråde om emnet herinde, at vi langt fra er de eneste  men om der er en logisk forklaring, ved jeg ikke.

Hav en dejlig weekend og håber den sovende fornemmelse er væk

Anmeld

7. november 2009

Tvilling

Puha angående drømmeriet har du ret. Man har jo i bund grund nok sovet men det føles ikke sådan. Har lige tjekket symp. på sovende arm/ben og uro. Lider af for lavt stofskifte men er reguleret meget, så der er nok til spunken og lægen sagde det godt kunne blive forhøjet, men det gjorde ikke noget. Og ganske rigtig det er stort set de symp jeg. Sveder, uro, muskeluro og prikkende fornemmelser. Så en logisk forklaring på alt. he he

Også god weekend til dig. Jeg skal sove 5 kvater i timen i aften. Glæder mig.

Anmeld

7. november 2009

missKat

Tvilling skriver:

Puha angående drømmeriet har du ret. Man har jo i bund grund nok sovet men det føles ikke sådan. Har lige tjekket symp. på sovende arm/ben og uro. Lider af for lavt stofskifte men er reguleret meget, så der er nok til spunken og lægen sagde det godt kunne blive forhøjet, men det gjorde ikke noget. Og ganske rigtig det er stort set de symp jeg. Sveder, uro, muskeluro og prikkende fornemmelser. Så en logisk forklaring på alt. he he

Også god weekend til dig. Jeg skal sove 5 kvater i timen i aften. Glæder mig.

godt du fandt svar på det 

håber du får en god søvn i nat. Og ellers kan jeg anbefale 1 time på sofaen!! Har aldrig været god til middagslure, men kan klart anbefale dem nu, så du ikke går helt kold. 

Anmeld

7. november 2009

Ansemusen

Jeg har drømt mange ubehagelige drømme efter at jeg blev gravid og har haft det ubehageligt når jeg er vågnet!

Men i nat drømte jeg en fantastisk drøm

Jweg drømte at jeg fødte en dejlig dreng uden smetter overhovedet trods ingen smertestillende (meget realistisk, haha). Det var to måneder for tidligt, men alligevel var han helt fit for fight og vejede næsten 3,5 kilo! Min familie kom og min bedste veninde, som skal være moster, hun tudede af glæde - føltes meget virkeligt! Fordi han var født så meget for tidligt, havde vi ingenting fået købt og måtte pludselig i IKEA osv. med et lille barn lige da jeg havde født.

Kan ikke huske resten, men så vågnede jeg og da jeg faldt i søvn igen, drømte jeg videre!
Familien holdt fest for os og den lille med sushi osv., og jeg blev rigtig skuffet fordi der kun var sushi med rå fisk og ikke dem jeg kan lide, for festen var jo tildels for mig *griner*
Drengen blev kaldt Maleika (meget mærkeligt, da jeg 'kender' en ilder der hedder det) og var meget klog og kunne sige mange ting lige med det samme og gå uden problemer når vi holdt ham i hænderne og kunne snakke med ham. Og amningen kørte fra første forsøg uden at jeg fik hjælp, selvom det gjorde lidt ondt. Føler jeg har drømt om ham det meste af natten, men kan ikke huske alle detaljer desværre. Det var ellers en rar drøm, og lige nu ville jeg egentlig gerne have ham hos mig, fordi jeg virkelig elskede ham i drømmen!!

Vildt at det kan føles så virkeligt at man næsten kan savne når man vågner!! Er spændt på om det å viser sig at være en dreng til kønsscanningen d. 25

Anmeld

7. november 2009

Tvilling

ja hold da op for en spændende drøm. Nogen siger når man drømmer så virkeligt om køn holder det stik. Spændende.... Du skriver lige ikke??? . Ja jeg synes godt nok også min drøm i nat var vild. Har været på shopping hele dagen, så nu er jeg stort set gryde klar. thi hi. God aften til alle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.