Lige et morgen ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. november 2009

Klumpe-dumpe

Godmorgen piger,

Håber I har sovet godt idag....

Altså nu er Malucca jo ret hævet i munden, og jeg kan nu se 2 hvide knopper/spidser. En i overmunden og en i undermunden. Men hvornår tæller det for en tand??

Hvornår må jeg prale med hun har 2 tænder?

fra Trine som har sovet 8 timer i nat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Milka

du kan prale alt det du vil! tænder er tænder uanset hvor de befinder sig henne 

Anmeld

7. november 2009

Sabina & Simone

Prøv at tage en teske og put i munden på hende... Klikker det, så er de der...

Anmeld

7. november 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

du kan prale alt det du vil! tænder er tænder uanset hvor de befinder sig henne 

Arh jeg var i tvivl om hele tanden skulle være gået igennem inden man kaldte det for en tand.

Krammer til Trine, som nu praler med 2 tænder i pruttens mund

Ps. jo min sag er afsluttet, han nossede sig sammen, efter amtet havde ringet til hans arbejdsplads. (De ringede til skolekontoret og sagde Det er fra statsamet, Nicolaj mangler at underskrive faderskabspapir, så hvis han ikke kommer inden i morgen kl. 12.00 sender vi en patrulje ud efter ham)

Anmeld

7. november 2009

Vingummien

Tillykke med dine tænder Malucca Så kan du snart bide din mor hårdt skulderen når hun ikke er ordentlig

Anmeld

7. november 2009

Klumpe-dumpe

Sabina84 skriver:

Prøv at tage en teske og put i munden på hende... Klikker det, så er de der...

Uha jeg må slet ikke nærme mig hendes mund pt.

Anmeld

7. november 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Tillykke med dine tænder Malucca Så kan du snart bide din mor hårdt skulderen når hun ikke er ordentlig

Malucca siger mange tak.

Anmeld

7. november 2009

anna-jonas

Helt ærligt......hvor mange tigre har i lige gang i deroppe nord på??? Det er SNYD!!!! Vi vil også ha' en bisse.

Stort tillykke med damen.................sikke hun fører sig frem, hva'?? Glæder mig til at se et lille billede af den.

Knus Mette (som nok har sovet 3 timer sammenlagt i nat).

Anmeld

7. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Helt ærligt......hvor mange tigre har i lige gang i deroppe nord på??? Det er SNYD!!!! Vi vil også ha' en bisse.

Stort tillykke med damen.................sikke hun fører sig frem, hva'?? Glæder mig til at se et lille billede af den.

Knus Mette (som nok har sovet 3 timer sammenlagt i nat).

Jamen der er gang i meget lige her nu. Mor kan slet ikke følge med, men det ville nu ha´været meget rart, hvis det hele ikke lige kom oveni hinanden...

Har prøvet at tage billeder igår og idag, men næh nej Frk. Glæde ser sådan herud  Hver gang jeg nærmer mig munden med cam. For 2 sec. senere at se sådan her ud

ej Mette, var det både Ida og Anna der var natte-ravne i nat? Puha du må være træt.

Anmeld

7. november 2009

NaFe

Ihhh tillykke med de to bisser i lækker-måsens mund... Håber de smart kommer helt op, så gør det ikke så ondt mere...

kuns

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.