pletblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.354 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. november 2009

tb

jeg er ved at gå i panik, så nu vil jeg lige prøve at høre jer herinde....

i morges da jeg var på toilettet, var der brunt udflåd. jeg havde lidt ondt i underlivet i går, men har haft meget stikken og jagen de sidste uger, så det lagde jeg ikke noget i.. skal jeg blive fuldstændig nervøs nu, eller kan det være meget normalt at have brunt udflåd???? jeg er i uge 7+4 og var i scanning i tirsdags hvor alt så fint ud... (jeg er blevet gravid ved hjælp af reagensglas)

Knus tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

jillkolsbjerg

Hej;-)

jeg har også haft lidt pletblødninger( små bitte brune pletter) blev også nervøs og ringede til lægen og sågar fødegange. Fik at videat det er meget normalt specielt i starten af graviditeten, at det sikkert var slimhinderne der var lidt "ømfindtlige" men fortsætter det skal man slf være opmærksom;-) men synes da du skal ringe til din læge for at få lidt ro i kroppen, og det er iøvrigt altid godt at ringe til lægen når sådanne opstår så de får det noteret;-) 

held og lykke, op med humøret søte, det betyder nok ikke noget;-) 

knus jill 18+4

Anmeld

7. november 2009

tb

jillkolsbjerg skriver:

Hej;-)

jeg har også haft lidt pletblødninger( små bitte brune pletter) blev også nervøs og ringede til lægen og sågar fødegange. Fik at videat det er meget normalt specielt i starten af graviditeten, at det sikkert var slimhinderne der var lidt "ømfindtlige" men fortsætter det skal man slf være opmærksom;-) men synes da du skal ringe til din læge for at få lidt ro i kroppen, og det er iøvrigt altid godt at ringe til lægen når sådanne opstår så de får det noteret;-) 

held og lykke, op med humøret søte, det betyder nok ikke noget;-) 

knus jill 18+4

det er jo typisk at sådan noget sker i en weekend, men prøer os at tage den med ro.. så vil jeg ringe til lægen mandag morgen, og håbe at det er gået over igen til den tid.. bliver bare så bange, når man nu har kæmpet for det i så lang tid (28 mdr.)..

Anmeld

7. november 2009

jillkolsbjerg

Ja det kan jeg sørme godt forstå. Sidste jeg fandt en lille plet i trussen , det var en fredag aften ringede jeg til fødegangen ( det er du i din fulde ret til ) de var rigtige søde til at svare på mine spørgsmål. Fik besked på at slappe af på sofaen og ikke lave noget, altså bage og gøre rent og sådan, bare tage en slapper og hvis det fortsatte skulle jeg ringe til lægen mandag morgen;-)

Men kan sagtens følge dig, specielt når i har prøvet så længe og ikke ved naturens gang. Ikke at sige man ikke bliver bekymret alligevel, men i er jo i en speciel situation;-) Få du lidt ro i kroppen søde dig, og giv du bare fødegangen et lille ring....de er jo vant til det fra os bekymrede gravide kvinder;-)

knus jill

Anmeld

7. november 2009

oo

Jeg ville nok ringe til fertilitetsklinikken, hvor du er blevet gravid. Mest fordi, at de er meget obs på alle de ting der kan ske pga behandlingen og de er ofte meget meget villige til at akutscanne en. Det var i hvert fald sådan jeg oplevede det, da jeg begyndte at pletbløde

Anmeld

7. november 2009

tb

Tjuhl skriver:

Jeg ville nok ringe til fertilitetsklinikken, hvor du er blevet gravid. Mest fordi, at de er meget obs på alle de ting der kan ske pga behandlingen og de er ofte meget meget villige til at akutscanne en. Det var i hvert fald sådan jeg oplevede det, da jeg begyndte at pletbløde

tusind tak for dit svar... sad faktisk os og tænkte på, om jeg ikke skulle prøve at ringe til dem.. det vil jeg gøre...

Anmeld

7. november 2009

tb

Tjuhl skriver:

hmm, klinikken siger at jeg ikke er tilknyttet dem længere.. jeg skal kontakte min egen læge mandag morgen.. men hvis det blev ved, måtte jeg jo selvfølgelig ringe til vagtlægen og se hvad han sagde.. så det er bare at afvente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.