hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. november 2009

starsofheaven

hey min datter på 17 mdr har feber, 39,4 og er brændene varm. Hun har ikke ville spise til aften og vil intet drikke. har forsøgt hver halve time her til aften og hun vil ik. hun er bare sløj og sover heletiden. hvad skal jeg gøre? vagtlægen sagde jeg skulle give hende væske men hun vil jo ikke skal jeg ringe igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Ni-ko-li-ne

hvis hun er sløv og ikke drikker og spiser så skal du ringe med det samme... og de SKAL tage hende ind!

Anmeld

6. november 2009

Ni-ko-li-ne

starsofheaven skriver:

hey min datter på 17 mdr har feber, 39,4 og er brændene varm. Hun har ikke ville spise til aften og vil intet drikke. har forsøgt hver halve time her til aften og hun vil ik. hun er bare sløj og sover heletiden. hvad skal jeg gøre? vagtlægen sagde jeg skulle give hende væske men hun vil jo ikke skal jeg ringe igen?

hov..... og sørg for at måle temp igen... den kan stige hurtigt

Anmeld

6. november 2009

Tynen

Har du ikke noget is eller isterninger du kan lokke i hende?

Men synes bestemt du skal prøve at ringe derind igen!

God bedring med hende!
/Trine

Anmeld

6. november 2009

katrine26

Hej.

Ja du skal ringe ind igen og forlange at de ser på hende. det kan være hun bare er sløj og at det går over af sig selv men det kan man aldrig vide vis man ikke har set patienten. Vis du som mor har det dårligt med at hun er så syg og mener der må være noget galt så lyt til dig selv, der er ingen andre en dig som kender din datter bedst.

God Bedring

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

Det vigtigste er vand og kan du ikke få det i hende skal de se hende. Så ring og sig at hun ikke har drukket hele dagen, hjælper tit at pynte lidt på det, og her lyder det da til at være nødvendigt

Anmeld

6. november 2009

starsofheaven

okay tak for jeres hurtige svar, min mor kommer lige til mig nu og så ringer jeg til lægen igen! ved bare ik hvad jeg skal men vil også hellere ringe en gang for meget en for lidt! ja sys hun er sløv.. har kun oplevet hende sådan her engang før men der var hun 4 mdr.. og dengang ville hun gerne have væske!

Anmeld

6. november 2009

katrine26

Hej.

Ja du skal ringe ind igen og forlange at de ser på hende. det kan være hun bare er sløj og at det går over af sig selv men det kan man aldrig vide vis man ikke har set patienten. Vis du som mor har det dårligt med at hun er så syg og mener der må være noget galt så lyt til dig selv, der er ingen andre en dig som kender din datter bedst.

God Bedring

Anmeld

6. november 2009

katrine26

katrine26 skriver:

Hej.

God Bedring

ups fik lige sendt det to gange.

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

starsofheaven skriver:

okay tak for jeres hurtige svar, min mor kommer lige til mig nu og så ringer jeg til lægen igen! ved bare ik hvad jeg skal men vil også hellere ringe en gang for meget en for lidt! ja sys hun er sløv.. har kun oplevet hende sådan her engang før men der var hun 4 mdr.. og dengang ville hun gerne have væske!

Når du ringer så sørg for at lyde meget sikker og stædig. For sker desværre at de lorte læger vælger fra hvis de kan høre at personen der nem at komme af med via tlf. Sørgeligt men sandt mange gange.

Så tænk over hvad du vil sige inden du ringer igen. Og sker ikke noget ved at få din mor til at ringe hvis hun er mere hård i munden

God bedring med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.