Emil til fødselsdag eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Vingummien

Vi skal jo til 50 års fødselsdag i morgen, jeg hælder til Emil skal med trods pencillin er jo ikke en med kanon højt musik og alkohol til alle besvimer, er familie fest.

men han får pencilin jo fordi den er galt med ørene igen, han er glad nok og sov fint i nat og sover fint nu, han bliver bare lidt hurtigere træt og det er jo nok pga pencilinen tror jeg, men kan jeg ikke godt tage ham med? Det er jo indenfor og ingen der siger ham og mig skal gå ud hvis de andre skal ud og gå en tur. Hvad havde i gjort, vi har jo alle fået pænt tøj til i morgen og ved han elsker at være i byen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Vi skal jo til 50 års fødselsdag i morgen, jeg hælder til Emil skal med trods pencillin er jo ikke en med kanon højt musik og alkohol til alle besvimer, er familie fest.

men han får pencilin jo fordi den er galt med ørene igen, han er glad nok og sov fint i nat og sover fint nu, han bliver bare lidt hurtigere træt og det er jo nok pga pencilinen tror jeg, men kan jeg ikke godt tage ham med? Det er jo indenfor og ingen der siger ham og mig skal gå ud hvis de andre skal ud og gå en tur. Hvad havde i gjort, vi har jo alle fået pænt tøj til i morgen og ved han elsker at være i byen

Jamen hvis du synes han er frisk nok til det så skal han da bare med.

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Jamen hvis du synes han er frisk nok til det så skal han da bare med.

Ja udover han selvfølgelig bliver hurtigere træt, men er mulighed for en lur der hvis det er.

Anmeld

6. november 2009

anna-jonas

I skal da afsted......................og så må du tage den derfra. I må jo tage hjem, hvis han bliver sløj. Men den lille party-løve skal da ud og lufte de nye klude. Må man ikke se et billede af ham i det skræddersyede??

Hvordan gik det i vuggestuen i dag??

Knus Mette

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

I skal da afsted......................og så må du tage den derfra. I må jo tage hjem, hvis han bliver sløj. Men den lille party-løve skal da ud og lufte de nye klude. Må man ikke se et billede af ham i det skræddersyede??

Hvordan gik det i vuggestuen i dag??

Knus Mette

Skræddersyet vil jeg nu ikke kalde det men får helt sikker taget en masse billeder imorgen i må se, han har ikke rigtig haft det på endnu, skulle jo nødig blive beskidt hehe

Jamen var slet ikke af sted, naia kom i går og så skulle jeg så have været alene af sted men så blev Emil jo syg og der skulle ordnes nogle ting i dag og der var jo en af os der skulle være hjemme og en der ordnede det forskelligt så de vil finde en anden dag vi kunne. Tror heller ikke jeg ville have kunnet overskue det hvis jeg var kommet af sted i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.