Fars farssyn.............;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. november 2009

anna-jonas

Samtale i tv-stuen da der var Disneysjov.

Anna: Det er mit farssyn (fjernsyn).

Jonas: Nej, det er vores allesammens.

Anna: Naaaj.............*Rynker brynene*, det er min fars farssyn.................du kan gå hjem til din egen far.

Sad i vores anden stue, og var ved at falde ned af stolen af grin.

Knus MEtte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Vingummien

Hehe hun er bare for sød hende Anna

Anmeld

6. november 2009

Dictes mor

Hi hi, det er altså nogle sjove ting de siger de små. Jeg er sikker på, at Jonas synes, hun var fjollet Det er nu ret sødt!

Anmeld

6. november 2009

anna-jonas

suanne85 skriver:

Hehe hun er bare for sød hende Anna

Hun er bare blevet så sjov, efter hun er startet i børnehaven. Sikke hun gi'r den gas................................er en værre politibetjent, og kan selv alting.

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Hun er bare blevet så sjov, efter hun er startet i børnehaven. Sikke hun gi'r den gas................................er en værre politibetjent, og kan selv alting.

Kan lige se det for mig og hun var i forvejen en bestemt dame da jeg mødte hende, er heldig vis på den søde og sjove måde... I hvert fald det jeg så

Anmeld

6. november 2009

anna-jonas

Majastina skriver:

Hi hi, det er altså nogle sjove ting de siger de små. Jeg er sikker på, at Jonas synes, hun var fjollet Det er nu ret sødt!

Han elsker at drille hende....................men hun er hårdfør, og tit ender det med at han bliver drillet. Han synes hun er vildt pinlig. F.eks var vi sammen nede og købe disney slik, og hun var bare helt vildt sød, da hun troede hun så hendes yndlingspædagog. Dansede og råbte vildt højt..........................se der er Birgit..........................hej min Birgit. Da damen ikke reagerede, løb Anna glædesstrålende hen til hende, og råbte......................"Se Birgit................det er mig Anna........jeg er lige her". Damen vente sig om..................og så var det ikke Birgit. Anna blev så rød i hovedet, og gemte sig ind under min jakke. Jonas rullede med øjnene...................og gik sin vej.

Heldigvis mødte vi søde, dejlige Birgit på vej ud af butikken.......................og gensynsglæden var STOR!

Åhhhhh................jeg kunne fortælle i timer, om hvor fantastisk det er at have en 3 årig.

Anmeld

6. november 2009

Dictes mor

Hi hi, det er vel nok en sød historie! Hvor er det dejligt, at hun ikke er genert og tilbageholdende. Tænk sig, hvor glad man må blive som pædagog at få sådan en modtagelse. Det er simpelthen ikke til at stå for, selvom storebror synes, at man er pinlig, det gør det egentlig bare meget sjovere. Jeg kan kun forestille mig, at der er fyldt med historier, det er altså en af de allersjoveste aldre

Anmeld

6. november 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Samtale i tv-stuen da der var Disneysjov.

Anna: Det er mit farssyn (fjernsyn).

Jonas: Nej, det er vores allesammens.

Anna: Naaaj.............*Rynker brynene*, det er min fars farssyn.................du kan gå hjem til din egen far.

Sad i vores anden stue, og var ved at falde ned af stolen af grin.

Knus MEtte

Åårhh hahahaha

Anmeld

6. november 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Han elsker at drille hende....................men hun er hårdfør, og tit ender det med at han bliver drillet. Han synes hun er vildt pinlig. F.eks var vi sammen nede og købe disney slik, og hun var bare helt vildt sød, da hun troede hun så hendes yndlingspædagog. Dansede og råbte vildt højt..........................se der er Birgit..........................hej min Birgit. Da damen ikke reagerede, løb Anna glædesstrålende hen til hende, og råbte......................"Se Birgit................det er mig Anna........jeg er lige her". Damen vente sig om..................og så var det ikke Birgit. Anna blev så rød i hovedet, og gemte sig ind under min jakke. Jonas rullede med øjnene...................og gik sin vej.

Heldigvis mødte vi søde, dejlige Birgit på vej ud af butikken.......................og gensynsglæden var STOR!

Åhhhhh................jeg kunne fortælle i timer, om hvor fantastisk det er at have en 3 årig.

Hahahahahaha Godt i har sådan en dejlig tøs der kan bringe en masse glade stunder

Anmeld

6. november 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Hahahahahaha Godt i har sådan en dejlig tøs der kan bringe en masse glade stunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.