Majastina skriver:
Hi hi, det er altså nogle sjove ting de siger de små. Jeg er sikker på, at Jonas synes, hun var fjollet
Det er nu ret sødt!
Han elsker at drille hende....................men hun er hårdfør, og tit ender det med at han bliver drillet. Han synes hun er vildt pinlig. F.eks var vi sammen nede og købe disney slik, og hun var bare helt vildt sød, da hun troede hun så hendes yndlingspædagog. Dansede og råbte vildt højt..........................se der er Birgit..........................hej min Birgit. Da damen ikke reagerede, løb Anna glædesstrålende hen til hende, og råbte......................"Se Birgit................det er mig Anna........jeg er lige her". Damen vente sig om..................og så var det ikke Birgit. Anna blev så rød i hovedet, og gemte sig ind under min jakke. Jonas rullede med øjnene...................og gik sin vej.
Heldigvis mødte vi søde, dejlige Birgit på vej ud af butikken.......................og gensynsglæden var STOR!
Åhhhhh................jeg kunne fortælle i timer, om hvor fantastisk det er at have en 3 årig.
Anmeld