alkohol!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. november 2009

oo

sjå for satan! Jeg har dristet mig til at drikke en cider til aftensmaden idag...Jeg har ikke drukket siden august pga behandlingen. Men jeg skider højt og flot på det hele lige nu, og har også tænkt mig at drikke rødvin imorgen hos svigerfamilien (mest fordi: hvordan fanden skal jeg ellers komme igennem en hel dag med dem??), og jeg har også tænkt mig at dele en flaske vin med Søren på tirsdag til Morten Aften. SO THERE! behandlingen kan rende mig (og ps. jeg blir først insemineret næste weekend igen, så det er ikke sådan at der er et foster derinde, der er bare en masse sure hormoner), og nu er jeg godt lakket til - ja, jeg er billig i drift i det mindste når det kommer til det , og går rundt herhjemme og synger denne ømme sang:

http://www.youtube.com/watch?v=KGuFn0RPgaE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

sarahb

Du skal bare nyde livet nu
Jeg ville gerne være en flue på væggen hos dig efter en cider og denne sang

Anmeld

6. november 2009

Jules

Tjuhl skriver:

sjå for satan! Jeg har dristet mig til at drikke en cider til aftensmaden idag...Jeg har ikke drukket siden august pga behandlingen. Men jeg skider højt og flot på det hele lige nu, og har også tænkt mig at drikke rødvin imorgen hos svigerfamilien (mest fordi: hvordan fanden skal jeg ellers komme igennem en hel dag med dem??), og jeg har også tænkt mig at dele en flaske vin med Søren på tirsdag til Morten Aften. SO THERE! behandlingen kan rende mig (og ps. jeg blir først insemineret næste weekend igen, så det er ikke sådan at der er et foster derinde, der er bare en masse sure hormoner), og nu er jeg godt lakket til - ja, jeg er billig i drift i det mindste når det kommer til det , og går rundt herhjemme og synger denne ømme sang:

Jeg drikker en lille en med dig Jeg skal til årets første julefrokost i morgen...Er spændt på om der skal 1 eller 2 genstande til før jeg blir snalleret

Viktor og hans far sover... Og der er kun lort i tv Suk....

Skål!

Anmeld

6. november 2009

oo

oh oh oh! vi er nu videre til denne her - og Søren er splittet imellem at hive mig med i seng eller skøre sine ører af (eller sådan tolker jeg ham)

http://www.youtube.com/watch?v=zrCuZd9hed0

Anmeld

6. november 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

Hahaaha ååhhh Trine for fa'en

Ja jeg får mig også lidt cider Sommersby og Rekoderlig mmmm
Vi er nørder og holder computertræf denne weekend og så skal man altså have lidt drikkelse ved siden af

Yeeees sir, I can boogie....lalalalalalala

Anmeld

6. november 2009

otlitrom

SKÅL tøser Jeg håber I hygger jer!!
Jeg sidder her med min koffeinfrie the (Som smager fantastisk), da der er testdag i weekenden, og jeg har en sjov fornemmelse om, at en måske er der denne gang.. Om det er indbildning ved jeg ikke.. Men jeg holder mig til the'en

GOD FREDAG TIL ALLE!

Anmeld

6. november 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

Skåååål.

Ps. hvis svigermonsterne bliver stygge imorgen er vi jo lige rundt om hjørnet

Anmeld

6. november 2009

otlitrom

Forresten ret god musiksmag Sange som jeg ikke har hørt længe, men bestemt skal ha hentet frem af gemmerne!

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

Skål................ I vand

Anmeld

6. november 2009

anna-jonas

Skål.....................og drik en for mig også. Og hvis jeg skulle "drikke" mine svigerforældre væk...................så skulle der et helt bryggeri til. Damn................det er hårdt at være sammen med dem, og samtidig være ædru.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.