hvornår er de gamle nik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Men skal da ikke af vise at Emil nok sov inde ved  mig hvis jeg var alene med ham 

Men hvis du så hev ham ind fordi du blev alene, var det så ikke netop bare for din skyld..

Min x og jeg sov også med drengene da vi boede sammen, så det er ikke kommet fordi jeg blev alene, men simpelthen fordi det er det vi mener er det mest naturlige, hyggelige og trygge for alle...

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Vingummien

Eva skriver:

Men hvis du så hev ham ind fordi du blev alene, var det så ikke netop bare for din skyld..

Min x og jeg sov også med drengene da vi boede sammen, så det er ikke kommet fordi jeg blev alene, men simpelthen fordi det er det vi mener er det mest naturlige, hyggelige og trygge for alle...

Knus Eva..

Jov det var det jeg mente hehe

Kæresten vil ikke have børn i sengen, han kunne lige acceptere det da han var helt lille oog sov på mig. Så Emil kommer ind om morgen og så leget vi lidt i vores seng indtil vi står helt op.

Han sov sp ved mig natten til sødan sidste weekend fordi han var syg og han krammede mig bare helt vildt.... Suk hehe

Anmeld

6. november 2009

wamse

Jeg synes bestemt heller ikke at børn nogensinde bliver gamle nok til at ligge og græde sig selv i søvne, det bør voksne da heller ikke for den sags skyld.

Anmeld

6. november 2009

Janep

min datter har sovet i eget værelse fra hun ca 6 mrd tror jeg. vi havde lidt bøvl de første 3 dage hvor jeg rendre frem og tilbage. men ellers har der ikk været noget. hun har siden sovet i eget værelse og lukket og slukket lys og hun har aldrig brokket sig.

hun sover faktrisk meget bedre end hun gjorde da hun sov i vores værelse.

Anmeld

6. november 2009

Mathilde

Jeg er enig med de andre. Jeg synes heller ikke børn (eller voksne) på noget tidspunkt bare skal græde sig selv i søvn... Min datter har brug for meget tryghed og hun sover ved siden af mig hver nat. Jeg kunne ikke finde på at lade hende ligge og græde alene! Hun skal ikke ligge og være ked af det eller utryg. Hun sover allerbedst når hun ligger ved os selvom sp mener at hun skal ud af sengen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.