Hold da op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. november 2009

CarinaSB

Hold da helt op .. Vi havde besøg af Sp idag .. Og jeg blev godt nok helt overrasket .. Noah har fordoblet hans vægt siden han blev født .. Han vejer 6050 g og er 63 cm nu .. Jeg syntes at det er helt vildt .. Og jeg er sikker på at han vokser 3 cm når han sover til middag

Nu mangler vi bare 700 g til at de vil operere ham .. Vi skal til kontrol her d 23 så får vi nok datoen for hvornår det skal ske .. Men de regner med at det bliver midt i december. Lidt en skod månede .. men heller det end når han bliver så stor ät han forstår hva der sker ..

Knus Carina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Mathilde

Han har da bare fart på hvor ser han dejlig ud!

Anmeld

6. november 2009

CarinaSB

Mathilde skriver:

Han har da bare fart på hvor ser han dejlig ud!

Han har bare rigtig meget fart på .. jeg kan bare slet ikk føgle med

Taak .. ja han er en rigtig charmetrold Din datter er da os bare en lille lækkermås

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

CarinaSD skriver:

Hold da helt op .. Vi havde besøg af Sp idag .. Og jeg blev godt nok helt overrasket .. Noah har fordoblet hans vægt siden han blev født .. Han vejer 6050 g og er 63 cm nu .. Jeg syntes at det er helt vildt .. Og jeg er sikker på at han vokser 3 cm når han sover til middag

Nu mangler vi bare 700 g til at de vil operere ham .. Vi skal til kontrol her d 23 så får vi nok datoen for hvornår det skal ske .. Men de regner med at det bliver midt i december. Lidt en skod månede .. men heller det end når han bliver så stor ät han forstår hva der sker ..

Knus Carina

Må jeg spørge hvorfor han skal opereres?

Og de gror bare som ukrudt i den alder

Anmeld

6. november 2009

CarinaSB

suanne85 skriver:

Må jeg spørge hvorfor han skal opereres?

Og de gror bare som ukrudt i den alder

Ja det må man da .. Han er født med skæv fod (klumpfod ) som man kalder det .. Så de skal ind og skære nogle sener over og forlænge akilde senen (staves) så de kan rette hans fod ud i rette stilling igen ..

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

CarinaSD skriver:

Ja det må man da .. Han er født med skæv fod (klumpfod ) som man kalder det .. Så de skal ind og skære nogle sener over og forlænge akilde senen (staves) så de kan rette hans fod ud i rette stilling igen ..

Oki, har jeg hørt lidt om, var en sp der tjekkede Emil for det. Ser voldsom ud når de tjekker for det, troede det var noget man kunne se med et blåt øje, men åbenbart ikke altid.

Anmeld

6. november 2009

CarinaSB

suanne85 skriver:

Oki, har jeg hørt lidt om, var en sp der tjekkede Emil for det. Ser voldsom ud når de tjekker for det, troede det var noget man kunne se med et blåt øje, men åbenbart ikke altid.

Ja det kan godt se rimlig voldsomt ud .. Noah får tjekket hofter hvergang vi er til kontrol .. Og det ser helt vildt ud .. Men vi fik scannet hans hofter for 1½ mdr siden. Da børn med klump fod tit har hofte problemer .. Men heldigvis ikk noget at se

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

CarinaSD skriver:

Ja det kan godt se rimlig voldsomt ud .. Noah får tjekket hofter hvergang vi er til kontrol .. Og det ser helt vildt ud .. Men vi fik scannet hans hofter for 1½ mdr siden. Da børn med klump fod tit har hofte problemer .. Men heldigvis ikk noget at se

Oki, det er da heldigt nok, så er i "kun" sluppet med en ting hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

6. november 2009

CarinaSB

suanne85 skriver:

Oki, det er da heldigt nok, så er i "kun" sluppet med en ting hvis man kan sige det sådan.

Ja .. Jeg er glad for at det kun er foden .. Jeg er udover lykkelig for det ikk er hjerte, nyre eller hjerne .. Så vi er sluppet rigtig heldigt

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

CarinaSD skriver:

Ja .. Jeg er glad for at det kun er foden .. Jeg er udover lykkelig for det ikk er hjerte, nyre eller hjerne .. Så vi er sluppet rigtig heldigt

ja det kan jeg da godt forstå. Hjertet.. ja puha kunne jeg slet ikke forstille mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.