glæde og smerte.. Heldigvis overskygger glæden!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. november 2009

missKat

go eftermiddag de damer 

SÅ skete det endeligt i går!!! Jeg mærkede det første tegn på liv  Jeg var til noget træning og bagefter skulle vi lave noget afspænding/meditation. Og fxxxxx om ikke lille fisen killede mig på inderside  jeg blev helt rørt og heldigvis var det et graviditetshold jeg var på, så alle forstod mig og kom med de sødeste kommentarer.

Da jeg kom hjem fortalte jeg det jo selvfølgelig til kæresten og han så lige så glad ud, som da jeg fortalte han skulle være far 

Og for at det ikke skal være løgn, så killede den igen i går aftes på sofaen, mens vi havde gæster... Sikke forelsket jeg lige følte mig!!

denne lykke-historie falder bare på det bedst tænkelige tidspunkt. Jeg har det nemlig som om min hofteskåle snart falder af, og det burde jo ikke være muligt  Jeg har en dårlig ryg (opereret x 3) så er selvfølgelig nervøs for at det jeg har gennemgået de sidste 4 dage, kunne være vedvarende. Så en lykkelig hændelse ovenpå nogen grå dage, er jo så fantastisk!!!

rigtig dejlig weekend til Jer alle 

Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Det er den bedste følelse når man mærker det for første gang Tillykke

Anmeld

6. november 2009

hende1313

Jeanne skriver:

Det er den bedste følelse når man mærker det for første gang Tillykke

Det er bare så super dejligt at mærke ! Så skal du bare vente til du mærker en indvendig mavepumper .. Hihi, det gør jeg nú, og jeg er kun 6½ måned henne

Og kan følge dig så udemrket mht. smerter .. Jeg har simpelthen så ondt i mit bækken at jeg ikke kan gå om morgenen og får kramper om natten, men lægen har ikke tid til mig :/

Anmeld

7. november 2009

missKat

hende1313 skriver:

Det er bare så super dejligt at mærke ! Så skal du bare vente til du mærker en indvendig mavepumper .. Hihi, det gør jeg nú, og jeg er kun 6½ måned henne

Og kan følge dig så udemrket mht. smerter .. Jeg har simpelthen så ondt i mit bækken at jeg ikke kan gå om morgenen og får kramper om natten, men lægen har ikke tid til mig :/

Det glæder jeg mig også RIGTIG meget til!!

Hvorfor har lægen ikke tid til dig?? Så må der da være en anden??

Anmeld

3. december 2009

hende1313

missKat skriver:

Det glæder jeg mig også RIGTIG meget til!!

Hvorfor har lægen ikke tid til dig?? Så må der da være en anden??

Jamen der var simpelthen bare ikke nogle tider .. Og jeg spurgte endda om en langt henne i fremtiden .. Men så kom jeg til jordmoder, og hun er bare så sej ! ´Hun ville godtnok ikke finde sig i sådan noget pjat, så jeg fik en tid alligevel

Anmeld

3. december 2009

Ni-ko-li-ne

missKat skriver:

go eftermiddag de damer 

SÅ skete det endeligt i går!!! Jeg mærkede det første tegn på liv  Jeg var til noget træning og bagefter skulle vi lave noget afspænding/meditation. Og fxxxxx om ikke lille fisen killede mig på inderside  jeg blev helt rørt og heldigvis var det et graviditetshold jeg var på, så alle forstod mig og kom med de sødeste kommentarer.

Da jeg kom hjem fortalte jeg det jo selvfølgelig til kæresten og han så lige så glad ud, som da jeg fortalte han skulle være far 

Og for at det ikke skal være løgn, så killede den igen i går aftes på sofaen, mens vi havde gæster... Sikke forelsket jeg lige følte mig!!

denne lykke-historie falder bare på det bedst tænkelige tidspunkt. Jeg har det nemlig som om min hofteskåle snart falder af, og det burde jo ikke være muligt  Jeg har en dårlig ryg (opereret x 3) så er selvfølgelig nervøs for at det jeg har gennemgået de sidste 4 dage, kunne være vedvarende. Så en lykkelig hændelse ovenpå nogen grå dage, er jo så fantastisk!!!

rigtig dejlig weekend til Jer alle 

Karina

dejligt at den lille siger "hej" :0)

søde, har du fået stivgjort din lænd?

Anmeld

4. december 2009

missKat

ka-ri-na skriver:

dejligt at den lille siger "hej" :0)

søde, har du fået stivgjort din lænd?

Nej det har jeg ikke. De "truede" godt nok med det ved 2. operation, men slap. Blev jo så også opereret en 3. gang og slap også der, da det var ved samme læge som 2. gang (på privathosp ved en professor i rygkirurgi)

Har en veninde der er stivgjordt og det er super godt for hende!! Men det var heller ikke prolapser der var hendes problem.

Har du fået mere af vide søde???

Anmeld

4. december 2009

Ni-ko-li-ne

missKat skriver:

Nej det har jeg ikke. De "truede" godt nok med det ved 2. operation, men slap. Blev jo så også opereret en 3. gang og slap også der, da det var ved samme læge som 2. gang (på privathosp ved en professor i rygkirurgi)

Har en veninde der er stivgjordt og det er super godt for hende!! Men det var heller ikke prolapser der var hendes problem.

Har du fået mere af vide søde???

ja, der er tre nye prolapser.... så jeg er henvist til kirurgisk vurdering.... men den læge der henviste mig mente at de ville tilbyde mig en stivgørende operation....

hvor er du opereret? altså på hvilket sygehus?

Anmeld

7. december 2009

missKat

ka-ri-na skriver:

ja, der er tre nye prolapser.... så jeg er henvist til kirurgisk vurdering.... men den læge der henviste mig mente at de ville tilbyde mig en stivgørende operation....

hvor er du opereret? altså på hvilket sygehus?

Ajj det er jeg da virkelig ked af at høre!!!

er du ok med tanken om ny operation??

Jeg blev opereret på Ciconia, Højbjerg ved Århus.
Det var super godt og var som sagt min 2+3 operation der foregik der. Michael der opererede mig ved virkelig hvad han laver!!

mange knus til dig  

Anmeld

7. december 2009

dorthemus

Ihh hvor dejligt! Er helt misundelig

Det er synd for dig med din ryg...føler virkeligt med dig

Jeg har selv rygproblemer...faldt på cyklen i 1997 og slog mit bækken skævt og i februar i år var jeg ude fo det sorteste uheld på en båd i Thailand og slog mig samm sted..hvor uheldig kan man være  jeg håber ikke der bliver problemer men er forberedt og vil til at gå til svømning en gang om ugen for at aflaste den.

Kram Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.