Drengetøj over str 86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Mum33

Hvor køber I tøj til jeres drenge henne, når de er over str 86. Min søn er str 86 nu, så vil jo naturligvis købe 92, men syntes bare ikke det er så sødt længere når de kommer op i str. De skal jo ligne små 17-årige Han er kun 1 år, så syntes det er lidt tidligt med smalle cowboy bukser og hængerøv, for ikke at tale om skjorter. Ok til fest, men til daglig .....Syntes stadig godt han må være lidt "baby" eller bare "en lille dreng".

Nogle der kender gode mærker/steder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Muffinmus

hmm, jeg kan godt lide stilen, men jeg er heller ikke til baby nuttet...overhovedet.

Men mon ikke du kan finde noget sjovere end hm´s tøj f.eks, det kræver bare du er villig til at betale mere....ellers har bilka da en del modeller der  er baby agtige.

Hvilken stil kan du godt lide??? hvis du hverken kan lide smalle bukser, men heller ikke baggy bukser...hvad vil du så gå efter???

Maria- der hellere vil have lækre baggy bukser og fede trøjer:-)Og eeeelsker velour bukser til unger i den her alder.

Anmeld

6. november 2009

Mum33

Er også pjattet med velour bukser, heldragter el. smækbukser. Syntes bare hurtigt de kommer til at ligne små teenagere i det tøj der er "fremme" og det må han godt vente lidt med endnu.

Anmeld

6. november 2009

TbCp

I.E.K. skriver:

Er også pjattet med velour bukser, heldragter el. smækbukser. Syntes bare hurtigt de kommer til at ligne små teenagere i det tøj der er "fremme" og det må han godt vente lidt med endnu.

Name it, Ida T, Katvig. De mærker synes jeg har lækkert tøj.
Jeg elsker velourbukser til Liva og tænker også at de må være kanon lækre at have på.
Jeg køber det meste (hvis ikke alt) Livas tøj på Trendsales

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.