Bliver sat i gang i uge 38..ca 22-24 December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. november 2009

maria_wlt

Så er jeg lige kommet hjem fra scanning... Han vejer 1900 gram nu, og så fik vi afvide at jeg skal sættes i gang i uge 38..

Pyha en jul vi får...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

pussekat

maria_wt skriver:

Så er jeg lige kommet hjem fra scanning... Han vejer 1900 gram nu, og så fik vi afvide at jeg skal sættes i gang i uge 38..

Pyha en jul vi får...

hejsa

det er da en dejlig julegave at få

Anmeld

6. november 2009

maria_wlt

Ja det må jeg nok sige.. Nu skal de bare ha fundet ud af om hvad dag der passer dem...

Anmeld

6. november 2009

TbCp

maria_wt skriver:

Ja det må jeg nok sige.. Nu skal de bare ha fundet ud af om hvad dag der passer dem...

Synes altid jeg har hørt de ikke så gerne vil sætte igang lige omkring juleaften, men måske det bare er en skrøne.
Men ja det bliver da en dejlig julegave i får jer

Anmeld

6. november 2009

maria_wlt

TbCp skriver:

Synes altid jeg har hørt de ikke så gerne vil sætte igang lige omkring juleaften, men måske det bare er en skrøne.
Men ja det bliver da en dejlig julegave i får jer

Det var også det lægen gav udtryk for..så nu må vi se hvad de finde på derinde...

Anmeld

6. november 2009

lunde

hvorfor skal du sættes igang allerede i uge 38...??? 

Anmeld

6. november 2009

maria_wlt

lunde skriver:

hvorfor skal du sættes igang allerede i uge 38...??? 

Det skal jeg fordi jeg har 2 derinde... Tristan som lever og en som er død... det bliver stadig anses som en tvillingefødsel og så sætter man i gang i uge 38

Anmeld

6. november 2009

DK

Sådan en graviditet har min søster lige været igennem. Hun fik veer i uge 35 (mener jeg) og fik et kejsersnit der (hun måtte ikke føde vaginalt da den døde lå i "vejen"). Hun fik Klara på 2215 g. som var så fin. En uge efter kom de hjem, da Klara jo meget tidligt selv kunne spise ved min søster, holde varmen og fint tage på!! De har det bare så godt derhjemme nu, og Klara er så fin!

Jeg har et barn født d 25/12, og det er bare hyggeligt. Alle har i det mindste altid fri til at komme til fødselsdag, he he!

Pøj pøj med det hele!

Anmeld

6. november 2009

maria_wlt

DK skriver:

Sådan en graviditet har min søster lige været igennem. Hun fik veer i uge 35 (mener jeg) og fik et kejsersnit der (hun måtte ikke føde vaginalt da den døde lå i "vejen"). Hun fik Klara på 2215 g. som var så fin. En uge efter kom de hjem, da Klara jo meget tidligt selv kunne spise ved min søster, holde varmen og fint tage på!! De har det bare så godt derhjemme nu, og Klara er så fin!

Jeg har et barn født d 25/12, og det er bare hyggeligt. Alle har i det mindste altid fri til at komme til fødselsdag, he he!

Pøj pøj med det hele!

Lige fra den dag hvor den "anden" stoppede med at leve, så har den ligget langt oppe, og de tror på ingen måde at den overhovedet kan ligge sig i vejen...Håber jeg godt nok heller ikke.. men nu må vi se...Tristan er ihvertfald en dreng med krudt i allerede, så tror på at det nok skal gå som smurt :-)

Ja hvis det endelig skal være i den måned så kan det lige så godt være 23-24-25 Dec eller 1 Januar

Anmeld

6. november 2009

mor-til-vanessa

maria_wt skriver:

Pyha en jul vi får...

tillykke. dejlig julegave. håber du når hjem til juleaften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.