Uha...er det allerede...
Jeg synes du skal spørge hende om alt det som du bare tager naturligt...altså kunne være om hun straffer børnene...hvordan hun gør, skal de sove til middag, skal de spise forskellige madder eller må de selv spise det de vil, siger de ja tak og nej tak, gider hun lade dem prøve at tisse på toilet, er der tid til at sidde og nusse vågne med sutten, må han have legetøj med, hvad skal du selv have med, tager hun dyne og madras ind så ikke de bliver koldt og fugtigt, må barnevognen blive der fra dag til dag, fortæl hende at du feks ønsker hun ringer din søn hjem hvis han er ked og ikke kun ved feber, hvor må børnene være i huset, hvilke mennesker kommer og går i hjemment, ryges der af nogen i hjemmet, er der dyr, hvilke oplevelser har dun med indkøring og fortæl så hvordan du ønsker det, hvad får de at spise, er der en kostpolitik, hvad med fødselsdag, hvad med drikkevare, legestue gør hun det med et nyt barn gør hun det overhoved, hvad er hendes tanker og legestue, hvor tit er de ude, går de tur, hvordan ser hun på børnene har de brug for en masse ud af huset eller vægter hun den rolige hverdag, hvilke tanker har hun gjort sig om små børns behov, hvilken baggrund har hun, hvorfor er hun dp, hvad med sygdom hvor kommer barnet så hen, ferie fpr du det af vide i god tid så I kan planlægge efter, hvor gamle er de børn hun passer nu...det var lidt af alt det jeg kunne finde på at spørge om og kunne jeg mærke det ikke lige var hende/ham, så havde jeg sagt nej tak.
Knus og held og lykke..
Eva
Anmeld