Har ikke ondt i brysterne mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.502 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Mormilla

Er ca. i 12 uge og har ikke ondt i mine bryster længere. Er det normalt at det stopper?

Er der nogen som har prøvet at det bare stopper???

Håber der er nogen som kan hjælpe mig, er lidt nervøs for om der er noget galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Maise

Er ca. i 12 uge og har ikke ondt i mine bryster længere. Er det normalt at det stopper?

Bare rolig, det er helt normalt. Kan ikke lige huske hvornår jeg stoppede med at have ondt, men det er ihvertfald 3 måneder siden, engang i sommer, og jeg er 31+0 nu. Det gik mere over til at jeg fik sådanne jag i brysterne  som jordemoderen sagde var normalt også, det skulle være mælkekanalerne der gør sig klar.

Så tag du den bare med ro og nyd weekenden

Anmeld

6. november 2009

Valle81

Mormilla skriver:

Hejsa:0)

Fra jeg var ca i uge 5 til uge 13 havde jeg så ondt i brysterne at det at skulle tage bh af om aftenen var et sandt mareridt.

Pludselig var det væk, er nu i uge 22 og nu er det kommet tilbage,

Det er helt normalt:0)

Anmeld

6. november 2009

Mormilla

Maise skriver:

Bare rolig, det er helt normalt. Kan ikke lige huske hvornår jeg stoppede med at have ondt, men det er ihvertfald 3 måneder siden, engang i sommer, og jeg er 31+0 nu. Det gik mere over til at jeg fik sådanne jag i brysterne  som jordemoderen sagde var normalt også, det skulle være mælkekanalerne der gør sig klar.

Så tag du den bare med ro og nyd weekenden

Dejligt at høre at det er normalt! Er nok bare lidt nervøs fordi jeg skal scannes på mandag og har prøvet at fosteret var gået til men alt andet var der stadig 

Anmeld

6. november 2009

Mormilla

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Fra jeg var ca i uge 5 til uge 13 havde jeg så ondt i brysterne at det at skulle tage bh af om aftenen var et sandt mareridt.

Pludselig var det væk, er nu i uge 22 og nu er det kommet tilbage,

Det er helt normalt:0)

Okay derjligt at det ikke kun er mig der har prøvet det!!!

Anmeld

6. november 2009

Maise

Mormilla skriver:

Dejligt at høre at det er normalt! Er nok bare lidt nervøs fordi jeg skal scannes på mandag og har prøvet at fosteret var gået til men alt andet var der stadig 

JA det kan jeg godt forstå. Jeg krydser fingre for dig. Jeg var også drøn angst de første 4 måneder af min graviditet da jeg også har aborteret i 11 uge to gange, dog mange år siden. Jeg har Pco og det viste man ikke dengang, formentlig derfor jeg aborterede.

Skriv på denne tråd når du har været til scanning

KH Mai

Anmeld

6. november 2009

Tvilling

held og lykke med scanningen. Jeg var jo netop afsted i dag til scanning bla også fordi mine voldsomme brystspændinger forsvandt som lyn fra en klar himmel. Og alt var helt normalt. Og overlægen sagde. Det oplevede nogen og det kunne risikere at komme tilbage.

Held og lykke

Anmeld

6. november 2009

frk andreasen

det er normalt. mine er lige holdt op med at være ømme igen de var det osse indtil 12 uge også forsvandt det og kom igen i uge 16 og nu er de ikke ømme mere..

20+5

Anmeld

6. november 2009

Mormilla

Maise skriver:

JA det kan jeg godt forstå. Jeg krydser fingre for dig. Jeg var også drøn angst de første 4 måneder af min graviditet da jeg også har aborteret i 11 uge to gange, dog mange år siden. Jeg har Pco og det viste man ikke dengang, formentlig derfor jeg aborterede.

Skriv på denne tråd når du har været til scanning

KH Mai

Det er jeg da ked af at høre at du har været det igennem! Skal nok skrive på mandag...

Anmeld

6. november 2009

Mormilla

Tvilling skriver:

held og lykke med scanningen. Jeg var jo netop afsted i dag til scanning bla også fordi mine voldsomme brystspændinger forsvandt som lyn fra en klar himmel. Og alt var helt normalt. Og overlægen sagde. Det oplevede nogen og det kunne risikere at komme tilbage.

Held og lykke

Ja jeg har læst det lige efter jeg havde oprettet indlæget. Er glad for at høre atn alt gik godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.