Hipp babymad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.388 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. november 2009

hc=k

Er der nogle overhovedet der køber mad på glas til deres barn/børn. Jeg køber nogle gange et glas til min dreng på 7 måneder hvis vi skal noget. Nu er jeg så bare rigtig forvirret over det med alderen på glasene. Min sundhedsplejeske siger at han må få det samme som vi får herhjemme og så tænker jeg jo lidt. Må han få det glas-masd der hedder 12 måneder?? Nu får han 4-6-8 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Emmaskatten

Spurgte min sp om det samme og hun sagde at hun må få ALT mad så man skal ikke gå efter alderen på glasset....
Det er vist noget med at de glas der står 12 mdr. på kan indeholde mad - ¨klumper¨ og ogle børn kan vist nok have svært ved at tygge det hvis de ingen tænder har....hmmm
Jeg har ihverfald givet Emma sådan et glas og hun har nu ikke taget skade....
Knus herfra

Anmeld

6. november 2009

Mumto3

Jeg er ellers til at lave alting fra bunden af selv, og har aldrig brugt f.eks. pulvergrød der bare skal vand i. Men lige præcis Hipp børnemad, det har vi brugt og har været rigtig glade for det.

Generelt er færdig købt med for sødt og for findelt. Derfor tror jeg godt at din dreng på 7 mdr kan spise et glas der er står 12 mdr på. Men det er ikke sikkeret han kan spise så stor en portion, og det kan vist kun holde sig i ganske kort tid når glaset første er åbnet.

Anmeld

6. november 2009

hc=k

Tak for jeres svar.

Anmeld

6. november 2009

Cris

Jeg tror nok,  at det er ok, hvis hans mave er i orden og han ikke har allergi. Jeg tror, at problemet ville være, at den er for grov. Jeg husker at vi var ude at rejse en gang og jeg købte også glasmad til ældre babier og han spyttede den ud, for der var nogle stor stykker. Det var et glas med grøn lasagne halløj og der var mange stor pasta stykker. Jeg skulle sortere den og give ham kun sovsen og grønt uden pasta. Selv om han kunne spise hapser dengang, kunne han ikke lide den der meget grov glasmad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.