Dit morgenhumør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Munder

Godmorgen

Inspireret af radioen på vej til arbejde, ville jeg da lige høre, hvad dit morgenhumør er på en skala fra 1 -10

Mit er 10: Det er fredag, så weekenden er lige om hjørnet. Manden har inviteret på frokostdate i dag, så jeg har taget en halv fridag. Så skal vi bare side på cafe og flette fingre nogle timer inden vi henter vores datter i børnehaven. Så humøret er i top.

Hvordan er dit morgenhumør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Bondepigen

God morgen.

Mit morgenhumør er nok 3... Har ikke sovet ret meget i nat, da Emma tror hun skal holde fest i et par timer hver nat lige for tiden..... Håber da mit dagshumør ryger højere op...

Anmeld

6. november 2009

Mathilde

Mit morgenhumør ligger på 8.

Celina sover endnu, så jeg har været i bad og fået morgenmad i fred og ro... og så er det jo fredag og snart weekend men hvor er det bare noget gråt og trist vejr! Så derfor "kun" 8.

Anmeld

6. november 2009

Pia

Godmorgen... tjaaa det syntes jeg ikke det er...

Louise ville først holde fest i går aftes så jeg ikke kunne komme i seng. Så kl blev 23.45 inden hun overgav sig..

Så skulle hun have flaske kl 3.45 og faldt da så også fint i søvn igen med det samme bagefter og jeg skyndte mig i seng..

Men men men kl 4.45 var hun klar igen.. Hun havde tabt sutten og villle ikke så lige finde roen igen.. Satte mig så i stolen inde på hendes værelse med hende og vi faldt begge i søvn.. Vågnede så da manden stod op kl 6.forsøgte og ligge Louise fra mig i hendes seng, men nope der var hun bare vågen og ville op  Og jeg var/ er langt fra frisk...

Så mit morgen humør ligger kun på 2 i dag...

Anmeld

6. november 2009

Heidi.

Hej

Ja umiddelbart er det vil som oftes på omkring 1, kan osse godt være i minus

Men sådan har det altid været med mig

KnUs

Anmeld

6. november 2009

TbCp

Hmmm på omkring et 4 tal men det stiger da forhåbentlig i løbet af dagen.
Liva blev syg igår så vi har haft en lidt dum nat, efterfulgt at et surt dagplejebarn der ikke ville puttes, men som hedigvis sover nu.
Nu venter jeg på de andre unger, håber de er glade så mit humør kan stige lidt

Anmeld

6. november 2009

frk andreasen

godmorgen mit humør er på 10 stykker trods for at jeg har haft en dårlig nat. med alt for lidt søvn.

For her kvart i ni skal vi til md scanning glæder mig bare så meget til at se bebsen og måske vide kønet

tanja 20+5

Anmeld

6. november 2009

JustAnotherName

Mit morgenhumør ligger til et stabilt 7 tal, tror jeg.

Jeg gik i seng med dunkende hovedpine og kvalme/opkast.
Vores hund bjæffede fordi den skulle tisse klokken 2 i nat, og det holdt mig vågen indtil ved 4-tiden...
Så har jeg ammet et par gange i løbet af natten, og dagen startede så klokken 7:00 .....Jeg er alene med to børn og skal have den ene gjort klar til vuggestue.

Men til trods for at jeg ikke har sovet særlig længe/sammenhængende, så er jeg kommet af med kvalmen ...hovedpinen er der dog desværre endnu.
Manden kommer snart hjem fra dobbelt døgnvagt, og jeg har de skønneste piger i hele verden.

Så jeg er faktisk rimelig glad og overskudsagtig ...lige nu ihvertfald 

Anmeld

6. november 2009

Tulle28

10!! Det er fredag = weekend lige om hjørnet Så kan man da ikke være andet end glad. Vejret er trist, men når man sidder indenfor med morgenbrød og kaffe så synes jeg sgu det er helt OK

Anmeld

6. november 2009

SaNiNa

hvis det ikke var for nicklas så lå en på 0 men han trækker den lige op på en 7.

skal en tur til tandlægen da han igen ikke har lavet det ordenlig igen igen (er bare så træt af det), så skal finde en som kan atge nicklas da det ikke lige frem er en barnvogn venlig bygning og hvem kan så det igen for de er jo på arbejde alle sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.