Gammel elevfest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. november 2009

oo

nøøøøøøj! jeg sidder her og har vildt myrekryb! i eftermiddags blev jeg inviteret med i en facebook gruppe for dem jeg gik i folkeskoleklasse med. der er nogen af dem der syntes vi skal holde en gammel elevers fest. jeg har meldt mig ind i gruppen udelukkende for at snage i de andres profiler. min egen profil er sat superstrengt, så alt de kan se er mit navn og et billede af nogle træer

men altså...for satan jeg får myrekryb af det! folk springer direkte ind i deres gamle roller og de der er udenfor er stadig udenfor. jeg har kun kontakt med een fra folkeskolen idag, og det er udelukkende fordi vi fandt hinanden på facebook for to år siden og begyndte at skrive lidt frem og tilbage. jeg slettede ret hurtigt alle andre igen, især en af drengene, som pludselig skrev en masse beskeder om, at han altid havde troet at vi ville ende sammen og han var dybt ulykkelig over jeg nu var gift. HALLO FISTER! jeg var dødforelsket i dig i fire år i folkeskolen og hver gang vi havde snærvet til en fest, meldte du ud mandag morgen at du havde fortrudt, så det er sataneddeme din egen skyld! - og der kan I så se hvordan jeg røg lige tilbage i rollen som forsmået teenagepige

nej men...jeg burde jo bare melde mig ud af gruppen, men jeg er så fandens nysgerrig, at jeg ikke kan få mig selv til det. jeg har under ingen omstændigheder planer om at deltage i selve festen, jeg har slet slet ikke lyst til at tale med nogen af dem i virkeligheden nogensinde igen! og alligevel er jeg så draget af dem, at jeg ikke kan melde mig ud af den rådne gruppe....ÅH!

hvordan er I andre på det punkt? går I ind i de gamle roller når I ses eller bare ser dem på facebook eller syntes I bare det er superfedt at se dem igen og sådan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

TbCp

På min efterskole har jeg nu været til en del gammel elevfester.
Og det er faktisk ofte som du beskriver, når vi mødes falder rigtig mange ind i deres gamle roller igen.
Især de der storsnudede tøser der altid troede de var lidt bedre end vi andre
En af festerne satte de sig alle sammen ved samme bord, og alle de gutter der dengang sværmede om de tøser satte sig der også... i løbet af aftenen rykkede alle fyrerne dog ned til os andre, hvor der var gang i den... det var så sjovt! Så kunne de sidde tilbage og bitche som de gjorde dengang
Men ja nogle ryger tilbage i de gamle roller hvor andre har forandret sig SÅ meget at det er helt umuligt for dem at være den sjove, nørdede, ømme, sexede
Jeg selv har altid været den stille og er det stadigvæk, så det er ikke fordi jeg ryger tilbage i den rolle når vi mødes, jeg er bare den jeg er og altid har været

Anmeld

5. november 2009

Lone Jakobsen

jamen jeg har det lidt som dig.

jeg er nysgerrig...vil gerne vide hvad der er sket med de forskellige i alle årene der er gået, men jeg har ikke behov for at møde dem igen.

Anmeld

5. november 2009

hc=k

Min gamle folkeskoleklasse har snakket længe om at de vil holde en sådan fest, men jeg giiider virkelig ikke med, jeg kunne ikke lide dem dengang og jeg kan ikke lide dem nu. jeg snakker ikke med nogle af dem og jeg har intet behov for at skulle begynde nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.