nøøøøøøj! jeg sidder her og har vildt myrekryb! i eftermiddags blev jeg inviteret med i en facebook gruppe for dem jeg gik i folkeskoleklasse med. der er nogen af dem der syntes vi skal holde en gammel elevers fest. jeg har meldt mig ind i gruppen udelukkende for at snage i de andres profiler. min egen profil er sat superstrengt, så alt de kan se er mit navn og et billede af nogle træer 
men altså...for satan jeg får myrekryb af det! folk springer direkte ind i deres gamle roller og de der er udenfor er stadig udenfor. jeg har kun kontakt med een fra folkeskolen idag, og det er udelukkende fordi vi fandt hinanden på facebook for to år siden og begyndte at skrive lidt frem og tilbage. jeg slettede ret hurtigt alle andre igen, især en af drengene, som pludselig skrev en masse beskeder om, at han altid havde troet at vi ville ende sammen og han var dybt ulykkelig over jeg nu var gift. HALLO FISTER! jeg var dødforelsket i dig i fire år i folkeskolen og hver gang vi havde snærvet til en fest, meldte du ud mandag morgen at du havde fortrudt, så det er sataneddeme din egen skyld! - og der kan I så se hvordan jeg røg lige tilbage i rollen som forsmået teenagepige 
nej men...jeg burde jo bare melde mig ud af gruppen, men jeg er så fandens nysgerrig, at jeg ikke kan få mig selv til det. jeg har under ingen omstændigheder planer om at deltage i selve festen, jeg har slet slet ikke lyst til at tale med nogen af dem i virkeligheden nogensinde igen! og alligevel er jeg så draget af dem, at jeg ikke kan melde mig ud af den rådne gruppe....ÅH!
hvordan er I andre på det punkt? går I ind i de gamle roller når I ses eller bare ser dem på facebook eller syntes I bare det er superfedt at se dem igen og sådan??
Anmeld